Fitbit

noen som vet om man kan legge inn graviditeten på den? Maser jo bare om mens :)
Desverre har de ikke det, er mange som etterlyser det på forum rundt omkring ser jeg ;) jeg har tatt den av , blir stressa av puls og mensmasing :wtf:
 
Dere som har Fitbit, hvordan er det med hvilepulsen deres? Min har plutselig droppet til 68 i går og 66 i dag etter å ha ligget mellom 70 og 74 siden et par dager før testing. Til vanlig ligger jeg på mellom 60 og 64. Blir litt nervøs av det merker jeg...
 
Dere som har Fitbit, hvordan er det med hvilepulsen deres? Min har plutselig droppet til 68 i går og 66 i dag etter å ha ligget mellom 70 og 74 siden et par dager før testing. Til vanlig ligger jeg på mellom 60 og 64. Blir litt nervøs av det merker jeg...

Min var veldig høy de første ukene, men har nå stabilisert seg litt nærmere normal hvilepuls :) Men fortsatt ca 3-4 slag høyere enn vanlig!
 
Dere som har Fitbit, hvordan er det med hvilepulsen deres? Min har plutselig droppet til 68 i går og 66 i dag etter å ha ligget mellom 70 og 74 siden et par dager før testing. Til vanlig ligger jeg på mellom 60 og 64. Blir litt nervøs av det merker jeg...
Min har ligget på 70 i en uke , droppet plutselig til 68 i går.. da tok jeg den av for ikke å stresse meg opp unødig ;) har fortsatt symptomer , så velger p stole på det o_O
 
Back
Topp