Fitbit

Mimink

Elsker forumet
Er det flere her inne som har fitbit? Og har følgt den gjennom prøving og nå i graviditeten?

Min puls er lavere nå som gravid [emoji15] Trodde den skulle bli høgare eg..?!! Synes det er så rart [emoji28]

IMG_0308.jpg
 
IMG_4830.jpg

Her er min fra siste tiden. Veldig annerledes enn de tidligere men tror det er pga at jeg mistet sist syklus.

Vis vedlegget 260572

Her er den «vanlige» sånn som alle måneder ser ut ellers når jeg ikke er gravid, sånn til sammenligning.
 
Føler eg går med over 100 i puls hele dagen! Ser den ligger på 68 på natten.
MEN - eg fikk klokken nå på lørdag og er ikkje noe godt kjent med den! Er det slik at man kan registrere graviditet?
 
Føler eg går med over 100 i puls hele dagen! Ser den ligger på 68 på natten.
MEN - eg fikk klokken nå på lørdag og er ikkje noe godt kjent med den! Er det slik at man kan registrere graviditet?

Ja, den skal visstnok registrere at pulsen din er høgere under graviditeten. Leste litt om det på prøver forumet [emoji4] Men hos meg har ikkje pulsen gått opp..., så tror det er veldig individuelt!!:)
 
Ja, den skal visstnok registrere at pulsen din er høgere under graviditeten. Leste litt om det på prøver forumet [emoji4] Men hos meg har ikkje pulsen gått opp..., så tror det er veldig individuelt!!:)

Min var høy i begynnelsen, men de siste dagene har den droppet med 14 slag. Fra 83 til 69.
Kjenner det stresser meg litt!
 
Min var høy i begynnelsen, men de siste dagene har den droppet med 14 slag. Fra 83 til 69.
Kjenner det stresser meg litt!
Ser den! Følte det samme, men fikk da beroligende tilbakemeldinger av en annen her inn om at hun fikk lavere hvilepuls under graviditeten, enn før graviditeten. Hun hadde vært på ul og alt stod bra til ;)
Skal ta pulsen med en klype salt. Veldig individuelt hvordan den er.
 
Ser den! Følte det samme, men fikk da beroligende tilbakemeldinger av en annen her inn om at hun fikk lavere hvilepuls under graviditeten, enn før graviditeten. Hun hadde vært på ul og alt stod bra til ;)
Skal ta pulsen med en klype salt. Veldig individuelt hvordan den er.

Tusen takk for svar Hattifnatt1.
Hjelper å høre det fra andre!

Krysser fingrene for at alt står bra til her også! ❤️
 
Ja, den skal visstnok registrere at pulsen din er høgere under graviditeten. Leste litt om det på prøver forumet [emoji4] Men hos meg har ikkje pulsen gått opp..., så tror det er veldig individuelt!!:)
Ja ☺️ men det er vel ingen funksjon at man kan gå inn å registrere «eg er gravid».
 
Back
Topp