Fitbit charge 2

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hei.
Har akkurat kjøpt meg fitbit charge 2. Men den teller veldig feil i forhold til skritt. Så lurte på om noen kunne forklare meg hvordan jeg kan få stilt følsomheten på den hvis det går ann. Det må forklares "for dumminger" metoden[emoji4][emoji4]
Takk
 
Jeg har den jeg og, og må innrømme at jeg ikke har vært borti justeringer på akkurat det. Har du rotet deg gjennom appen? [emoji85]
 
Ja. Har også fått høre at det er bedre å rote seg gjennom nettsida enn app[emoji23] men ikke lett når man ikke har pc.
Det forstår jeg! Jeg har pc, men ikke prøvd der. Jeg har den bare til å måle puls :p Så har ikke sjekket at telleren faktisk stemmer. Har du googlet?
 
Hvilken arm har du den på? Du bør ha den på det motsatte av den du bruker mest. På instillingene kan du si hvilken hånd du har den på.
 
Hvilken arm har du den på? Du bør ha den på det motsatte av den du bruker mest. På instillingene kan du si hvilken hånd du har den på.
Har den på venstre, kikka litt på nettsiden til fitbit og der sto det at for å rette på eventuelle feil tellinger så kunne man sette at man var venstrehendte og at man hadde klokka på venstre, selv om man var høyrehendt og har klokka på høyre. Det hjalp litt men ikke nok til at jeg er fornøyd. Skal jeg bruke 1300 kr på ei klokke skal den telle rett. Ellers kan jeg jo like godt kjøpe en til 300 som teller skritt i allefall [emoji4][emoji85]
 
Har den på venstre, kikka litt på nettsiden til fitbit og der sto det at for å rette på eventuelle feil tellinger så kunne man sette at man var venstrehendte og at man hadde klokka på venstre, selv om man var høyrehendt og har klokka på høyre. Det hjalp litt men ikke nok til at jeg er fornøyd. Skal jeg bruke 1300 kr på ei klokke skal den telle rett. Ellers kan jeg jo like godt kjøpe en til 300 som teller skritt i allefall [emoji4][emoji85]

Den sitter ikke for stramt eller løst på armen?
Jeg opplevde det om den satt for løst så fikk den ikke med seg alle skrittene.
 
Den sitter ikke for stramt eller løst på armen?
Jeg opplevde det om den satt for løst så fikk den ikke med seg alle skrittene.
Den satt stramt og godt, den telte helt syke skritt. Satt i selskap den ene dagen gikk ikke noe særlig, var ikke utenfor huset. Men hadde likevel gått over 12 000 skritt. Har byttet den inn i en alta hr i stede den teller mer rett. [emoji4]
 
Den satt stramt og godt, den telte helt syke skritt. Satt i selskap den ene dagen gikk ikke noe særlig, var ikke utenfor huset. Men hadde likevel gått over 12 000 skritt. Har byttet den inn i en alta hr i stede den teller mer rett. [emoji4]

Hoho oii [emoji33] merkelig.
Er du fornøyd med hr alta??
 
Back
Topp