Noen som har den? Som veit hvordan jeg får den til og vise antall skritt på hovedbildet under klokka? Og ikke antall etasjer jeg har gått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde jeg kunne det og. Men finner liksom ikke riktig innstilling.Har fitbit charge. Hos meg kan det forrandres i appen [emoji4]
Jeg går inn på accont i menyen nede, så inn på chargen og der kommer flere typer ting som kan forrandres på klokken bl.a hvilken arm den brukes på og hvilken skjerm jeg vil vise.Trodde jeg kunne det og. Men finner liksom ikke riktig innstilling.
Har vært inn der og satt main goal til steps. Og trodde det skulle hjelpe. Men neiJeg går inn på accont i menyen nede, så inn på chargen og der kommer flere typer ting som kan forrandres på klokken bl.a hvilken arm den brukes på og hvilken skjerm jeg vil vise.
Hjalp det? [emoji4]
Hmm... aaaaner ikke da.Har vært inn der og satt main goal til steps. Og trodde det skulle hjelpe. Men nei
Nei får gjøre det finner jo som regel svar på det meste derHmm... aaaaner ikke da.
Håper du finner ut av det.
Prøvd å google det?
Takk, det funkaPrøvd å "tappe" på skjermen med to fingre? Altså.. når skjermen lyser og det står antall etasjer/høydemeter... Tapp på skjermen med to fingre til du får frem skritt... Funker iallefall på min charge 2.