Fit for fødsel

minitrollet

Blir kjent med forumet
Hei

Er meldt på Fit for fødsel

Handler om kosthold og trening,og alle deltakerne blir delt i to grupper: Ene gruppa må klare seg på egenhånd med trening, og blir kun kontrollert jevnlig. Den andre gruppa får gratis trening sammen med andre gravide og instruktør to ettermiddager i uka, i tillegg til jevnlig kostholdsveiledning. Og jeg er så heldig at jeg kom i siste gruppa! Trening har ligget som en stor byrde på meg, vet at det er viktigere enn noen gang nå, men formen har liksom ikke tillatt det... men, nå ligger alt til rette [:)]

I tillegg får alle innkalling til to ekstra ultralyder, i uke 30 og uke 36!

Noen andre som er med i programmet??

Ps. teksten om Fit for fødsel er "stjålet fra et tidligere innlegg av ei som hadde termnin des2010 som var med på samme program"

åh, det hørtes jo supert ut!!!  Kunne ønske de hadde noe slikt her også!! Masse lykke til!! 

oi hørtes bra ut. Fikk du tilbud om dette av legen din

Hei

Nei var Jordmor.

De har det i følgende kommuner : Kristiansand, Lillesand, Søgne, Sogndalen og Mandal 

Legekontoret mitt hadde ikke hørt om det..

Så flott! Hørtes ut som et kjekt tilbud :-) 

Å, flott å kunne være med på slike prosjekter.

Under min siste graviditet var jeg med på et forskningsstudium i Trondheim, der de fremste ekspertene på fostermedisin undersøkte gjennomstrømningen i navlestrengen i et normalt svangerskap. Normal flow-prosjektet. Det var veldig betryggende å få være med, da visste jeg at alt var normalt med svangerskapet mitt, og vi fikk 5 ultralyder, tror jeg, fra uke 8 til uke 32.

Har undersøkt om det finnes noe lignende i nærheten nå, men nå er det bare de som har hatt svangerskapsforgiftning som er aktuelle for et pågående prosjekt.

hverken det å trene eller at noen blander seg oppi kostholdet mitt nå, frister noe særlig, så nei. 

minitrollet skrev:
Hei

Litt seint svar, men jeg er også med:) Hvor går du å trener?

minitrollet skrev:
Hei

Jeg er også med! (ser det er ei stund siden du skrev dette) Skal ha første trening til uka, gleder meg! Hvor trener du?

hei jeg trener i mandal..

Hvor skal du begynne?? :D

Å, det høres interessant ut! Skulle ønske de hadde noe sånt tilbud her i Bergen også!

Back
Topp