Fiskespark? Anyone?

Plink

Glad i forumet
Noen som har begynt å kjenne litt spark? Minnes at de første sparkene kjennes som fiskehale som spreller.. Gleeeder meg til å kjenne det igjen!!

Syns jeg kjente noe lignende her om dagen men er jo bare 11 uker såå tenker at det ikke kunne vært det så tidlig ?:-O men gleder meg masse til å kjenne bevegelser :-D

Mulig jeg kjenner hvertfall noe. Dette er nr tre og har aldri kjent liv tidlig før, men nå syns jeg jeg kjenner noen små sprell av og til:) 14 uker i morgen:)

Føler jeg har begynnt å kjenne noe.. Men så synest jeg det er veldig tidlig.. (Er på vei inn i uke 13) så er nok bare luft tenker jeg som minner meg veldig om de små første spark/bevegelsene.. :)
(Dette er mitt 4 svangerskap)

Ja, jeg har kjent noen ørsmå spark! Kjente det først i uke 13+4, men så ble jeg usikker om det kunne være babyen, men har kjent det flere dager,så det må være babyen ;)

Nope.....med førstemann kjente jeg det ikke før uke 19, tror jeg.....men han kjente jeg nesten ikke hele svangerskapet, nr 2 begynte å sprelle rundt uke 15. Nå kjenner jeg noe jeg egentlig ikke kjenner.....føler det liksom ikke fysisk men kjenner det allikevel?!?! Lurer på om dette er de første små sprellene, men er ikke sikkert. Jeg er sånn uke 12-14:-D (usikker)

Back
Topp