fiskeboller i hvitsaus...

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Leste en oppskrift på nettet en plass, tror det var en blogg... Der sausen var kokt på MME..

Hadde dere gjort det? Til de små altså [;)] Eller hadde dere gitt de vanlig hvitsaus ? Leste på småfolk (?) sin på glass og den inneholdt kumelk.. Er ikke så veldig keen på å gi han det enda.. Tenkte kanskje begynne sånn smått om et par måneder liksom.. Når han nærmer seg året (hvor rart er ikke det? [8D]), sånn fra 10- 11 mnd..

Hva tror dere? [8D]

Har ikke laget på mme, men det var jo absolutt ikke en dum ide! :) :)
Han har fått fiskeboller når vi har hatt det, men da tok jeg ut fiskebollene før jeg la de i hvit saus og så fikk han det, poteter og grønnsaker most :) :)

ORIGINAL: Trone

Har ikke laget på mme, men det var jo absolutt ikke en dum ide! :) :)
Han har fått fiskeboller når vi har hatt det, men da tok jeg ut fiskebollene før jeg la de i hvit saus og så fikk han det, poteter og grønnsaker most :) :)

smart smart. *det skal jeg gjøre i morgen*

Hun spiser jo mye mer når hun får det samme som oss.

Det skal gå supert. HS anbefalte meg å gjøre det, om vi skulle lage fiskeboller. Egen saus til henne da vel og merke. Jeg vil ikke spise hvitsaus av MME :p

Haha, jaja... Skal jo ikke spise sausen selv ... [:D]

Meeen.. Da tror jeg ærligtalt at jeg gjør det neste gang... Var liksom så usikker på om det gikk an.. Eller om det var en dårlig ide[8D]

De små kan også drikke og eller få maten laget av rismelk.

Her å prøver vi at mini skal få mest mulig samme mat som oss, så han venner seg til kosten våres.[:D][:D]

I dag fikk han pannekaker, det var en stor "hit" det[:D][:D]

Han har fått litt pannekaker her også : ) Men som sagt: er ikke så keen på å gi han så mye kumelk.. Så det blir jo ikke allverden med mat.. Men han får smake litt av det meste nå, så lenge det ikke er masse krydder på [:)]

Her får hun hvit saus laget på vanlig melk. Har gått veldig fint. Hun synes fiskeboller er supergodt[;)]

Back
Topp