Fisk

mysen76

Gift med forumet
 Spiser dere ofte fisk til middag?
Vi har fisk 1 gang i uka + ett eller annet produkt av fisk (fiskeboller, fiskegrateng ol) minst en gang i uka.

2-3 ganger i uka[;)]

Ikke så ofte som regel 1-2 ganger i uken ,men tenker jeg meg om kunne vi ha hatt det oftere

3 dager i uka

tåler ikke.. derfor spiser jeg ikke....

[:D]ca 2 ganger i uken. alt fra fiske pinner til laks

1 gang i uken etter jeg ble gravid.. likte det ikke før[:D]

Er veldig glad i fisk og skulle gjerne hatt det flere ganger i uken, men det er saa ufattelig dyrt her vi bor.. Saa blir bare av og til

Kun av og til.. Jeg er ikke så fryktelig glad i det, men spiser jo fiskeboller, fiskegrateng, fiskekaker iallefall en gang i uken [:)] Også har vi jo makrell i tomat på brødskiven.

vi spiser fisk ca 2 ganger i uka

Prøver å ha 1-2 fiskemiddager i uka.Ellers så spiser jeg og tassen masse makrell i tomat,fiskekaker og røkt peppermakrell på brødskiva.

Elsker fisk som hverdagsmat, synes det er bedre enn kjøtt. Og da tenker jeg på "ren" fisk, ikke fiskepinner, fiskeboller osv.  Men av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det er stress å tilberede, så vi har det ikke så ofte som jeg skulle ønske[8|]

I går hadde vi laksepakker bakt i ovnen da - nammenam[:)]

ORIGINAL: kdjac

Ikke så ofte som regel 1-2 ganger i uken ,men tenker jeg meg om kunne vi ha hatt det oftere

[:)]Blir som oftes 4 dager i uka[:D] ,må ha fisk minst hver annen dag! Men ,jeg elsker fisk ,og er ikke veldig glad i kjøtt... Gutta mine spiser det som blir servert - de er glade i fisk de også[:D].

ORIGINAL: Tøtta81

2-3 ganger i uka[;)]

ORIGINAL: Tøtta81

2-3 ganger i uka[;)]

samme her men hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt det hver dag [:)]

Back
Topp