Fisk

pregnant

Flørter med forumet
Hvilke typer fisk spiser dere? Jeg føler det er så mange typer fisk en må passe seg for.. Jeg lager mye mat der jeg kjøper fisk i fra fersk varen.. Men er så usikker.. Torsk som er fisket i kragerø kan vere farlig for gravide leste jeg en plass på nettet..Hmmm Jeg aner jo ikkje hvor butikken har ftt den ferske fisken i fra...

Butikken vet hvor de har tatt inn fisken fra. Jeg spiser bare laks for tiden, er ikke så fiskesulten :-)

Laks og sei

Sjeldent vi har noe annet en laks og torsk, men har fått små ørret (ferskvannsørret, men under grensa) hos mamma og pappa, ellers er jeg glad i stekt sei og sild så kan vel være det blir det etter hvert ;) Ja og så hadde vi kveite på julaften :)

Takk for svar jenter for spise litt laks fremover.. Jeg er så glad i hjemmelaget fiskepinner. Men kan jo prøve med laks.. Jeg spiste ørret rett etter jul men visste ikke da at den måtte vere uder 1 kg eller ka det var. Aner ikke va den fisken var.. Håper det har gått greit:)

Hmm, ble brått litt usikker nå for fikk 2 kjempestore ørret til jul, sjøørret, men ser at den også lever i ferskvann for å gyte, så bør kanskje ikke spise den siden den er så stor? Hmm..

Ellers spiser jeg det meste av fisk, er veldig glad i torsk, men matlysen varierer sånn for tiden :-( elsker torsk, panert med mel, salt og pepper, stekt i panne servert med potet/selleri/gulrotmos.. Nam:-)

Laks og torsk for det meste. Det er vel helst fisk som blir veldig store, feks kveite en skal holde seg unna trodde jeg?

Fisk er godt og jeg de skal vel være trygge (?), klart går de ut med advarsler bør man holde seg unna. Noen fisketyper har det vel også med størrelsen på fisken?

Back
Topp