Fising - Flere?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Dagens skikkelig udelikate: Jeg fiser i ETT i dag!
Og det lukter rett og slett helt pyyyton... Skulle tro noe hadde dødd i tarmene mine, for dette begriper jeg ikke hvor kommer fra. Begynte litt i går, og joda, det skal sies at jeg ikke spiste veldig sunt i går. Men det pleier jo å gi seg når jeg får strammet opp litt på kosten. Har ikke spist så galt i dag liksom. :s

Håper dette gir seg før jeg må på jobb i morgen, ellers må jeg forlate klasserommet i ett for å fise. :o

Hehe:D Kan forstå at det er lite heldig når man er på jobb eller ute blant folk:p

Her skulle jeg ønske at jeg fikk det ut. Jeg våknet opp i natt med ekstreme luftsmerter som holdt meg våken i fire timer (løk og kål hos svigers i går var med andre ord ingen suksess:) )

Hehe:D Kan forstå at det er lite heldig når man er på jobb eller ute blant folk:p

Her skulle jeg ønske at jeg fikk det ut. Jeg våknet opp i natt med ekstreme luftsmerter som holdt meg våken i fire timer (løk og kål hos svigers i går var med andre ord ingen suksess:) )

Uff, luftsmerter er så vondt! Har ikke sånn kjempevondt selv, er bare den intense lukta :p

Vil bare være alene om dagene og FISE! Hahahaha :p høres fælt ut å si det, men jeg er så full i luft at det nesten er flaut :p

Back
Topp