fisher price vippestol

• Trådstarter Trådstarter ebbi
  • Opprettet Opprettet
E

ebbi

Guest
har arvet en slik fisher price vippestol kick'n'play som skal være så super[:D] MEN, skal det ikke være vibrering på den?[8|] føler meg litt dum nå[8D] er sikkert kjempe enkel å finne... men, jeg finner den ikke[8D]

eller, den bryteren som er nede ved føttene, er det den?[8|][8D] har ikke helt funnet ut hva den er til? men får den ikke til å funke hlr.. og hun som hadde den før meg sier at alt skal virke[8D] men tør ikke spørre henne om vibrasjonen, føler meg så dum[8D]

trenger råd...

har funnet ut sparke funksjonen da[;)] ikke verst bare det[;)] *stolt*

Kanskje den er tom for batteri?

Min var tom for batteri - også arvet. Sjekk hvite boksen under knappen med bølger på.

Har du trykket på on knappen [8|][:D]

Det er to separate batterisett og på-knapper til den. Batteriet til vibrasjonen er under selve stolen mener jeg, det er en haug med store d-batterier. Og på-knappen er den foran ved babyens føtter ja. 

ORIGINAL: Pimba

på våre stoler er det kun batterier i den "store" kassen under stolen[:)]
men ja, MANGE batterier[8D][8D]

Gammel versjon dette seru [:D] Er egentlig litt greit at den sliter ut et batterisett på blippetiblopp og sparkefunksjonen, og et på vibreringa, for jeg bruker i hvert fall vibreringa mye mer.

Sniker litt jeg-Fra August09[:)]. Hvilken fisher price vippestol er det snakk om her? Er det den som kan gjøres om til gyngestol etterhvert?

ok, takk for hjelpa alle sammen[;)][8D]

tror ikke den kan gjøres om til gyngestol nei[8D]

Back
Topp