Fisher price lærepc

*Joha*

Gift med forumet
Nokon som har fisher price lærepc? Lurte på å kjøpe den til 4-åringen vår. Er det bortkasta penger, eller syns ungane den er morsom?

i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: Undrer
Brukere som ser på dette emne: Undrer

Har ikke sånn selv, men har sett det i bruk borte. Personlig ville jeg heller sluppet han til pc´n i stedet.

TAkk for svar. Fleire?

Da min var 4 brukte han den vanlige PCen. Tror ikke jeg hadde kasta bort penger på noe sånt.

Jenta mi på 3 har en slik. Hun kan hele alfabetet og gjennkjenner de fleste bokstavene pga av den pc'n! Så jeg syns ikke det var bortkastet penger[:D]

Fleire?[:)]

Vi vurderer å kjøpe fireåringen en billig, brukt mini-pc heller... Min hadde ikke vært det pøkk interessert i en lekepc, når hun kan heller spille WOW eller Gunbound på en vanlig PC... Eller, jaja, "spille" da, hun skjønner jo ikke så mye hehe.

Barnet til en venninne av meg har den og hun er 4 år. Hun var interessert i den i begynnelsen men det gikk fort over.
Jeg lurte på å kjøpe den til jenta mi men ettersom hun har ett par spill på min pc, så fant jeg ut at det ikke var mye vits allikevel etter å ha sett mer på den.
Lik så greit å introdusere de for vanlig pc med spill beregnet for deres aldergruppe, mener jeg.
Labbe Langøre er ihvertfall populært her i huset[;)]

ORIGINAL: *BabyWish*

Jenta mi på 3 har en slik. Hun kan hele alfabetet og gjennkjenner de fleste bokstavene pga av den pc'n! Så jeg syns ikke det var bortkastet penger[:D]

slik er det her også. mine på snart 3 år, holder på å lære seg alfabetet nå. de gjennkjenner bokstavene. så her i huset blir den flittig brukt.

Back
Topp