Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Deez
Noen som har/har hatt sånn? Hva syns dere om den? Merker at lille gutt begynner å kjede seg litt for tiden. Prøvde sånn hoppegreie som skal være i døråpningen til han, og det elsket han! Så, hva mener dere om sånn hoppe stol?
ORIGINAL: *Fru H*
Jeg ville funnet noe annet barnet kan aktiviseres med, kommer aldri til å la barna mine sitte i en slik. Det kan belaste kroppen veldig dårlig..
Hvorfor selger de dem da om de er skaldelig for barnet? [8|]
Det er mye som selges og som er godkjent til tross for at det ikke er anbefalt altså...
Jeg ville funnet noe annet barnet kan aktiviseres med, kommer aldri til å la barna mine sitte i en slik. Det kan belaste kroppen veldig dårlig..
Det er mye som selges og som er godkjent til tross for at det ikke er anbefalt altså...
De mener vell kanskje at folk skal ha vett til selv å vite hvor mye barnet skal bruke leken. (Da mener jeg gåstoler å slik, de skal jo ikke sitte i dem i times vis av gangen)
ORIGINAL: Mikke
Fordi det finnes folk som kjøper dem.
De aller fleste eksperter ønsker jo å forby dem fordi de ser så mye skader av slikt, men det å forby ting er ikke bare bare...
ORIGINAL: Lykkeliky
Ingen babyer trenger en slik. Legg ham på magen med masse leker foran seg heller.
Jeg har prøvd det. Men det tar bare et par minutt så begynner han å kjede seg.
ORIGINAL: ~Mirabell~
ORIGINAL: Lykkeliky
Ingen babyer trenger en slik. Legg ham på magen med masse leker foran seg heller.
Jeg har prøvd det. Men det tar bare et par minutt så begynner han å kjede seg.
nye leker, speil, babygym, vippestol?
ORIGINAL: Lotusblomst
Tror du må gjøre det som føles rett for deg, og ikke høre etter om hva alle andre synes om det.
Selfølgelig er det noen her inne på babyverden som synes den stolen er helt udugelig og skadelig, mens noen andre mener den er ok. Det er ditt barn, om du synes han kan få en slik hoppestol, la han få det.
Jeg fikk stolen fra ei venninne når ungen hennes var blitt for stor for den, og jenta mi elsker den. Men bruker den også med måte.
ORIGINAL: Dollysmurfen
ORIGINAL: Fridasinmamma
Trodde alle var på helsestasjonen med babyene sine da de var små jeg.. Der fikk vel alle beskjed om at sånne stoler ikke var å anbefale..
Denne stolen er jo ergonomisk korrekt for barnet! Hva som er galt med den?? Og nei, alle hundrevis av helsestasjoner med ulike helsesøstre informerer ikke om d samme..