Fisher-Price 2 In 1 Projection Mobile

Noen som har denne?
http://www.flust.no/barneutstyr/babyleker/fisher-price-2-in-1-projection-mobile-uro/
Vurdere å kjøpe denne, men vil gjerne høre hva andre mener om den først[:)]

Vi har den.
Brukte ikke det lysbildeshowet så mye, men regnskoglydene går hver gang han legger seg :)

Vi har denne, men jeg kjøpte den nok litt for sent... Sånn når lillemor var 6 mnd eller noe. Men den er kjempe fin, med gode lyder (ikke sånne skarpe fæle lyder som mange leker har...) og volumkontroll. For vår del ble bamsene som henger ned litt for mye, og det holdt med bare bildet fra prosjektoren.

Jeg vil anbefale den[:)]

Ååå ja, den har vi [:)][:)] Lillegutt fikk den i gave da han var 1 måned, og brukes hver eneste kveld. Syns den er så bra, anbefales på det sterkeste [:)] Min lille elsker den [:)]

jeg er avhengig av den [8D] brukes hver kveld, eneste som funker for å få lillesøster til å sovne uten pupp [;)]

Kjøpte den fra flust..
Hmm.. Den er helt grei den !!

Vi er veldig fornøyd! Brukt alt på den egentlig[:D]

Vi har brukt den siden hun var noen uker, og bruker den enda. Kunne ikke vært mer fornøyd! Er helt bombesikker på at det er den beste uroen som finnes. Bruker lysshowet nå, og det sovner hun til hver kveld. Ligger og ser opp på det til hun lukker øynene.

Back
Topp