Fiser/fjerter du foran mannen?

Han prompar i veg, men eg unngår det i nærleiken av han. Eg syns det er kjempeflaut, sjølv om vi er godt vaksne, har vore saman i fleire år og er veldig trygge på kvarandre. Men det at eg held inne luft når eg er nær han, gjer nok sitt til at kvar kveld når eg har lagt meg flatt i senga, då byrjar det å ulme intenst. Så eg er nok ein aktiv nattprompar... :D
 
Altså, ja. Men eg fiser lite i våken tilstand, så det er sjeldent. Men må det ut så må det ut å da hos de eg ikke holde det inne for han. Han braker hele dagene og hele nettene, så en liten fis i ny å ne må han tåle
 
Har jeg veldig luft i magen, noe jeg kan få pga allergier kan det komme en prom, men i utgangspunkt nei! Synes det er ekkelt, både det og rape :depressed::meh::yuck:
 
Ja, herregud. Slipp fisen fri!
 
Ja, luften må ut!!!
 
Prøver å gjøre slik litt diskré.
Men mannen og gutt ungen kan finne på å fise meg i trynet om jeg sovner på sofaen ... orker ikke bry meg så mye.
 
Prøver å gjøre slik litt diskré.
Men mannen og gutt ungen kan finne på å fise meg i trynet om jeg sovner på sofaen ... orker ikke bry meg så mye.
Farlig for deg å sovne på sofaen, forstår jeg :hilarious:
 
Her fiser vi når vi må:)
Men vi tar jo hensyn til å ikke fise når den andre sitter å spiser ol.:p
Og holder selvfølgelig igjen i «romantiske» situasjoner:joyful:
 
Uhell skjer, men vi har lagt oss på en "unngå å fise når andre er i samme rom"-linje og det har fungert fint i mange år. Samme med raping, selv om uhell skjer litt oftere der. Dersom mannen min skulle finne på å rape når jeg sitter rett ved unnskylder han seg, hvis andre uhell skjer prøver vi helst å ignorere det. Men det er som sagt veldig sjelden. Det "betaler seg" ved at barnet vårt også prøver å holde kroppsfunksjoner for seg selv, istedenfor å løpe rundt og fise/rape så høyt hun kan slik jeg har sett enkelte barn gjøre.

Vi banner ikke heller (og barnet har enda ikke lært seg et eneste banneord), vi takker hverandre for maten/små tjenester (og barnet takker, roser kokken, etc). Synes at høflighet i hverdagen er en strålende barnelærdom og det koster oss jo så utrolig lite!
 
Hvis jeg har mulighet så gjør jeg det ikke rett foran han, men har skjedd - spesielt om natten :hilarious: Men mannn derimot fiser ofte foran meg og ungene :p
 
Måru så måru :p Her tenker ikke jeg og samboer noe på det. Om vi sitter i stua eller annet rom så ler vi mer enn noe annet. Det var noe annet i starten for da var litt flaue, men nå bryr vi oss ikke. Som flere skriver her må det ut så må det ut :p
 
Ja [emoji87]
 
Jepp...hallo er jo hjemme...styr og springe på do hver gang...hehehe
 
Eg er så fin på det at eg prøver å unngå det, og gjere det stille om eg må.
Men altså, er ikkje alltid det går som eg vil :)
 
Nei.
Ingen behov for det hittil. Ikke han heller som jeg har merket :)
 
Back
Topp