Fiser/fjerter du foran mannen?

Vi har vært sammen i over 9 år og vi har aldri prompte foran hverandre.

Vi er begge oppdratt slik og vi går ikke rundt å har vondt i magen eller er som luftballonger :p
 
Jeg liker ikke at man promper og raper forran andre, så jeg gjør heller ikke det selv. Typen er ikke helt dressert på punktet, men han vet hva jeg syns om det og jeg jobber med saken :p

Det er liksom en av tingene man gjør i enerom, litt som å pille seg i nesa, noe jeg heller ikke syns noe om å gjøre forran folk, og jeg inkluderer min partner blant folk.
 
Jeg liker ikke at man promper og raper forran andre, så jeg gjør heller ikke det selv. Typen er ikke helt dressert på punktet, men han vet hva jeg syns om det og jeg jobber med saken :p

Det er liksom en av tingene man gjør i enerom, litt som å pille seg i nesa, noe jeg heller ikke syns noe om å gjøre forran folk, og jeg inkluderer min partner blant folk.
Tja, det kan man jo si, og jeg er enig i at om man kan forhindre det, så gjør man det ikke. Men ikke alle klarer å holde det inne, eller noen sliter med mye gass i magen eller andre fordøyelsesproblemer. Jeg har selv problemer med dette, pga laktoseintoleranse og ellers andre matvarer som magen min ikke er på lag med. Og om jeg er stresset, så reagerer magen også. Det er dermed helt ufrivillig fra min side, men ja, jeg fjerter noen gangen foran mannen og alle øvrige andre.
 
Ja, innimellom. Men prøver å unngå det da. Synes det er lite trivelig. Men i det siste, spesielt da jeg var gravid, måtte jeg bare gi etter for all lufta :p
 
Jepp. Ingen hemninger her i huset. Det eneste som ikke "deles", er når det blir gjort nummer to på do. Der går grensa! [emoji85]
Ellers kan vi være sammen på badet når man gjør alle andre hverdagslige ting.
 
Åjada. Kan fort utvikle seg til rene konkurranser, både på lukt og lyd. Vokste opp med tre brødre, så har mye erfaring :D
 
Nei, ingen av oss driver med det. Har hørt mannen slippe en due én gang mens han sov på sofaen [emoji12]
 
Nå er jeg gravid, så ja :p
 
Jeg gjorde ikke det før. Men har begynt å ta igjen. Jeg har så mange ganger i løpet av de 6 første årene sagt at jeg syns der er direkte kvalmt å lite høffelig å slippe en svær brøler forran folk. Han presser de nemlig ut. Så jeg har det siste året presset ut mine rett ved siden av han i håp om at han tar hintet. Noe han da altså ikke gjør. Så jepp! Payback [emoji23][emoji200]
 
Ja, ellers hadde jeg daua! Seriøst, hvordan kan man holde en fis inne i sitt eget hjem? :p
 
Har ingen problemer med å fise foran han! Han har ikke det tilbake heller [emoji14]
Jeg kan finne på å tusle inn på badet mens han sitter og gjør fra seg og vica versa. Han måtte pent tørke meg da jeg var nyoperert og i tillegg full av blod overalt, fikk ikke til selv pga smerter, sykepleierene skulle jeg ikke ha inn på badet engang.[emoji87] Dét var ubehagelig, men det flytter jo grensa ganske heftig for hva man reagerer på.
 
Prøver å ikke gjøre det, å er diskré for høfflighetens skyld :) er helt trygg påhverandre, men synes det er helt unødvendig å drive å prompe høylydt og luktende når man er rett ved siden av hverandre. :p synes det er skikkelig ekkelt når folk promper og raper i bilen så det gjaller :hungover:
 
Jeg kan ikke skjønne at folk tar sånn på vei for en rap eller en fis. :p
Det er jo en naturlig kroppsfunksjon, og lufta skal ut. Hva så om det lukter i et par sekunder, det er ikke som om det dreper noen. :p
Man er jo hjemme i sitt eget hus...
 
Syntes det er ganske ufint å f.eks sitte i sofaen sammen å se en film eller noe også fjerter man. Her i huset går vi på gangen/do/ut/ett annet rom hvis vi må fjerte eller rape. Gjelder både voksne og barn
 
Vi promper foran hverandre, usjenert. Men når vi spiser er det ikke lov, og unngår selvfølgelig å gjøre det om man mer eller mindre sitter oppå hverandre.
Har vi usjenerte venner på besøk så prompes det da og, han mer enn meg.
 
Back
Topp