Fiser/fjerter du foran mannen?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg lever etter ordtaket "det er bedre å slippe en varm enn å sprenge en tarm. Må man så må man!

Dere som ikke gjør dere? Er ikke dere veldig oppblåst? Løper dere på toalettet hele kvelden om dere er luftig? Skjønner ikke hvordan det er mulig jeg...
 
Altså. Farts happen ! [emoji23]
 
Ja, vi gjør begge det. Orker virkelig ikke noe annet.
 
Ja, nå gjør jeg det :p etter fødselen hadde jeg null kontroll så da ble liksom lista lagt på ny :hilarious:
 
Virker som jeg er værre enn han på det området. Godt vi er blitt trygge på hverandre :)
 
Må man så må man :bootyshake
 
Nei, ingen av oss gjør det.
 
Nei, tror aldri jeg kommer til å gjøre det foran noen:shy:
 
Hah! Her er frøkna helt på styr når det kommer til "lufta" - det er visstnok skikkelig ekle greier, og skal ikke forekomme..

Hu sender unga mine(fra tidligere) på do, så nå spretter de opp som jordekorn og holder seg bakentil mens de løper inn for å fjerte, når de må - jeg har jo blitt såpass skada,etterhvert, og av frykt for at samboer skal mene jeg er ekkel(for dette kom litt snikende på meg etterhvert som forholdet skred fremover) så går jeg nå rundt og holder dette inne hele tiden mens jeg er rundt henne..

Det er alltid litt frykt når man har lagt seg og man kjenner "at noe er på gang" og jeg bare rett og slett ikke gidder å stå opp for å gjøre det på do, og i dét denne lille smygeren sniker seg ut(vi snakker jo ikke flysirene-fis eller noe som slår ut på jordskjelvmålerene i asia(populært kalt richter-skalaen)) så er jeg alltid litt bekymret for om hun kommer til å kommentere den, eller rett og slett bare ikke våkne igjen...:wacky:

Jeg satser alltid hardt på at hun bare får sove ekstra-ekstra godt... :goodnight.
 
Back
Topp