Fisen

Nyttårslykke

Gift med forumet
Nå har jeg tydeligvis ikke vært her inne på BV så mye som før, for jeg har ikke fått med meg at du ikke er singel lengre??
 
Fortell [:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Sorry, feil link [8D] De hadde hvertfall bestemt seg for å bli sammen, men han flytter visst ikke ned til henne før til høsten. Bare svarer jeg [:D] Håper det er greit, fisen [:D] 

 
Ååå, så koselig da [:D][:D][:D]
 
Hvis noen finner den rette linken vil jeg gjerne lese [:D]
 
Weee..så morro!!!
Grattis[:)]
 
ORIGINAL: en fis i vinden

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=2716922&mpage=1&key=?

den er 2 uker tilbake, så måtte virkelig lete for å finne den... men her er den da[:D]

 
Ååå, så innmari koselig da [:D][:D]
 
Jeg er så utrolig glad på dine vegne!
 
Han der Espen er en skikkelig heldiggris, det håper jeg han vet!!!!!
 
Back
Topp