Firstwheels City Twin (link)

Ei venninne av meg har kjøpt den og skal bruke den som søskenvogn når hun får nr to i juli. Voganser kjempefin ut, men den er veldig lett, så jeg hadde vært redd for at den skulle velte. Spesielt hvis den eldste sitter veldig urolig i vogna eller prøver å klatre utav. Jeg hadde Teutonia Team S4. Den har svingbare hjul og er kjempegod. Noe større enn Firstwheels, men var veeeldig fornøyd med den.[:)]

Hun har ikke tatt den i bruk enda. Har termin i juli [:)] Jeg har X-Adventure singelvogn til Maja, og den er lignende First Whhels. Den er kjempedårlig på grus og snø [:'(] Er nok en byvogn vil jeg si, men elsker den for d om [:)]

Sverige vennen, Sverige!!

ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Ja, hvor mye tror du jeg kan få Emmaljunga Twin Cangaroo med søskenpakke for? Koster 9500,- med alt tilbehøret i norge...

mindre!
hvis den koster 9500 svenske vil det bli ca 8400 norske...
så uansett 100 kr..
men tipper det er mer å spare [;)]

Ja, hvor mye tror du jeg kan få Emmaljunga Twin Cangaroo med søskenpakke for? Koster 9500,- med alt tilbehøret i norge...

mindre!
hvis den koster 9500 svenske vil det bli ca 8400 norske...
så uansett 100 kr..
men tipper det er mer å spare [;)]

Ja, for du vet ikke om noen bra søskenvogner i Norge som ikke er så dyre, du???[;)] Har kanskje ikke tenkt på det, men[8D]

søskenvogn er ikke min sterkeste side [;)]

tror snikende ullteppe har kjøpt den firs wheels vogna. hun har jo ikke født enda, men du kan høre hva hun syns

Back
Topp