First Price!?!?

ORIGINAL: theolin

liker hvitløksbaguettene.[:)]

og det er vel stort sett det eneste vi kjøper av fp. (smakte de første gang av naboen [:D])

Stort sett bare kyllingfilet og hvitløksbaguetter jeg kjøper i first price.

Kjøpte håndsåpen en gang, men endte opp med vonde såre hender både jeg og mannen.

Her går det mye i både First price og landlord på rema.

Gulostene til begge to synes jeg smaker GRUSOMT. Har ikke tenkt så mye over forskjellen, men i går hadde jeg begge deler både FP og Norvegia i kjøleskapet, her blir det kun Norvegia fremover.

Ellers er vi fornøyd med det meste som sagt. Har også erfart at mye av det billige som de også har billig varianter av på rema faktisk er bedre der. Vi kjøper for eksempel 600g kyllingkjøttdeig på rema, den er billigere enn meny og FP. Kyllingfilet kjøper vi frossen av FP men fersk på rema. Taco lefsene rema har billig utgave av synes jeg er bedre enn FP sine men det er kort og godt fordi jeg synes FP sine blir litt små.

Tror mange mennesker kunne spart mye penger om de var litt konstruktive og ikke handlet etter merkene. FP potetgullet som er KJEMPE billig er det MAARUD som lager så hvorfor kjøpe MAARUD liksom[8|]

ORIGINAL: Bymusa

Stort sett bare kyllingfilet og hvitløksbaguetter jeg kjøper i first price.

Kjøpte håndsåpen en gang, men endte opp med vonde såre hender både jeg og mannen.

Her i huset opplever vi det motsatt... Vi kan bli såre av alle såper men ikke FP sin[8D]
Ja, også vaskepulveret forresten, DET er BILLIG og BRA.

bruker litt av hvert fra first price, men må si at ostepopen er en favoritt, den er kjempegod, bedre enn vanlig [:D]

Kyllingfilèen[:D] Kjempegod! Og det er prior! (Den frosne)

Også spiser vi hvitløksbaguettene! Mye bedre enn feks Hatting sine[:D]

Liker det meste derfra...

Men liker ikke
- Jordbærsyltetøyet
- Ketchupen

Pølsene er helt greie så lenge man har bljong i vannet..

Den ovnsbakte leverposteien syns jeg er driiit god...

ORIGINAL: Aprilmor07

ostepoppen.... ble avhengig av den en stund ja.... sukk...

[8|]meg og [8|][8|][8|] 

Elsker kyllingmixen fra first Price[:D]
Billig er den også, 59 kr for 1 kg[:D]

synes en del chips er grei ,wienerpølser og taco krydder er greit, men ellers kommer jeg ikke på noe særlig jeg er fornøyd med.. kjøper ikke first-price lenger siden jeg har vært misfornøyd med det mye av det jeg har prøvd..

osten er ikke noe god.
fiskebollene klarte jeg ikke svelge en gang. de er jo nesten grå og er mye mer kornete enn fiskeboller skal være..

Back
Topp