First price kyllingfilet?

Tweak

Forumet er livet
Er det flere som ikke finner dette igjen i butikkene? Den har vel ikke gått ut av produksjon?

De butikkene som fører first price her har ikke hatt den inne på evigheter (dvs minst en måned) og jeg er "avhengig" av den for å få matbudsjett og ønske om sunne middager til å gå opp!

Vært utsolgt lenge her også!
Men lappene står jo fortsatt i butikken, så tipper den kommer tilbake etterhvert! 
Håper det :)

Vi har de på spar her eg bor :)

både coop og rema har egne sånne billigposer i frysen. :)

Men er first price sin kyllingfilet god? Smaker det samme som Prior?
For xtra sin kyllingfilet smaker møkk! Absolutt ikke det samme som prior.

Det er vel prior som lager first price? Både eggene og kyllingen? Det er vel bare kylling som er for liten til å passe inn som prior, og dermed blir solgt billigere.

Her har vi aldri den billige kyllingfileten, fordi vi har italienske og kinarestauranter som kjøper alt :(
Men kiwi holder alltid av en eske på frysa så om folk spør så får de som oftest :)

Minni skrev:
Men er first price sin kyllingfilet god? Smaker det samme som Prior?

For xtra sin kyllingfilet smaker møkk! Absolutt ikke det samme som prior.

Xtra sin er vel marinert eller noe sånt, liker den ikke jeg heller!

First Price kyllingen synes jeg er kjempegod! Det er store fileter men du kan måtte skjære bort bittelitt fett selv og noen gangeer har den lille "flappen" løsnet. Bagateller egentlig! :-)

ohBaby! skrev:
både coop og rema har egne sånne billigposer i frysen. :)

Coop sin er ikke god, men på rema har jeg ikke funnet noe av samme kaliber her i allefall!

Og dere som sier at dere nylig har kjøpt; hvor holder dere til? Her i Ålesundsområdet finner jeg de i allefall ikke...

Tweak skrev:

Coop sin er ikke god, men på rema har jeg ikke funnet noe av samme kaliber her i allefall!

Og dere som sier at dere nylig har kjøpt; hvor holder dere til? Her i Ålesundsområdet finner jeg de i allefall ikke...

Jeg bor rett nord for oslo, men hender seg som sagt at man må lete litt her også ;)

Den kommer inn igjen, jobber sjølv på kiwi og vi har ikkje hatt den på ei stund, siden det er utsolgt fra levrandør. emoticon

Jeg spurte om det sist jeg var å handla, å de var ikke ut av produksjon fikk jeg beskjed om. Leverandøren hadde bare et problem med levering siden de var så populære...

Back
Topp