First price bleier

ASG

Gift med forumet
Noen som har prøvd de?

Jeg tok sjansen og kjøpte en pakke i går, er jo en deeeeel billigere enn Pampers liksom [8D]

Har bare rukket å prøve de i går og i dag da, men så langt virker de greie [:)] Har ikke hatt lekasjer og de virker tørre og fine. Bruker fortsatt Pampers på natta da, for sikkerthets skyld [;)]

Jeg liker de ikke![:'(]

Er sikkert like forskjellige erfaringer som ved Libero og Pampers kan jeg tenke meg [:)] Hadde vært deilig hvis de er bra da, en krone her og krone der osv [:D]

Superfonøyd med dem, både L og E har brukt dem hele tida. Synes de er like gode som Libero, Pampers har jeg aldri likt. Liker de vanlige bleiene best da, trusebleiene synes jeg er en tanke smale i forhold til diameteren i hulla til beina.

vi har brukt de når vi har vært på ferie hos mamma eller pappa. Har funka fint. Har ikke hatt noen problemer med de.

Har prøvd både dem og LL-bleiene på Rema, og er fornøyd... Går mest av LL her, da de er billigst![:D]

Brukt masse FP bleier, vært veldig fornøyd, særlig pga prisen. Akkurat nå har vi brukt Pampers en stund (husker ikke hvorfor vi ville prøve å gå bort fra FP), er veldig fornøyd med dem også. Libero har en tendens til å lekke.

Men Coop bleiene funker supert her!
Så de bruker vi når det er slutt på tilbud kartongene på Libero![8D]
Men nå har jo rema kommet med 2 for 1 på Libero, så da blir det vel en stund til![;)]

Bruker Landlord sine og er fornøyd, men bruker Libero på natta. Har ikke prøvd First Price enda.

Vi bruker First price og Landlord-bleier, er kjempe fornøyde med begge to :)
Deilig at det finnes litt billige alternativ, for du verden så mye bleier det brukes. Iallefall når man skal ha en pakke hjemme, og en i barnehagen...

Back
Topp