Firmabil og bilkøyring

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Det er så stille her, så eg bombandera dokke litt i dag eg ;)

Men iallefall spurte eg om det var eine gjesten vår som dreiv å la seg opp i ræva på meg, for å vise at det var han... :p nei, det var det ikkje, men utifrå at dei kun eg to sjåfører som bur her vi bur visste han kven det var :P

Så eg fortalte at sidan eg trudde det var han, hadde eg blinka meg ut i elva og diverse, for å vise at eg hadde "sett" han :P men sia det ikkje var han, så sa eg at han burde ta ein prat med denne sjåføren... For køyrer du med firmabil (og generelt eigentleg) burde du ikkje drive å køyre som ein idiot og legge deg heilt opp i ræva på folk :P og så sa eg at han kunne hilse og seie at nestegong trykker eg hardt på bremsa:P

Synes folk kan slutte å kjøre som tullinger uavhengig av om de kjører firmabil jeg. ;)

Synes folk kan slutte å kjøre som tullinger uavhengig av om de kjører firmabil jeg. ;)
Einig! Men dei som køyrer firmabil er jo dømt til b få høyre det tilbake :P står det dale rør med svær skrift på bilen, så får jo sjefen vite at hans ansatte køyrer som ein idiot....

Back
Topp