Firlingmammaen i Aftenposten

Ja hun var nok først ut :) Så bilde av de jeg også, nydelige små. Og tenk, de bruker str. 38 i klær (38!). Det er lite det..! Helt fantastisk at det går så bra med alle 4, det er jo ingen selvfølge.
str 38, er fantastisk lite, og ja, du har helt rett.....det er ingen selvfølge at alle 4 er så sterke. Det er jo bl.a. det som er så fantastisk med disse små :)

Helt fantastisk :D
For å være helt ærlig så trodde jeg ikke på da hun kom inn her å la et innlegg om at hun vil bli firlingmamma i august. Husker at det var en annen på forumet i 2010 som lagde historie om at hun er gravid og dette startet fra positiv graviditetstest til barnet var liksom ca 3-4 mnd og til slutt viste det seg at hun verken ble gravid eller fikk barn.

Gratulerer så masse til firlingsmamman :)

Helt fantastisk :D
For å være helt ærlig så trodde jeg ikke på da hun kom inn her å la et innlegg om at hun vil bli firlingmamma i august. Husker at det var en annen på forumet i 2010 som lagde historie om at hun er gravid og dette startet fra positiv graviditetstest til barnet var liksom ca 3-4 mnd og til slutt viste det seg at hun verken ble gravid eller fikk barn.

Gratulerer så masse til firlingsmamman :)

ja, det er helt fantastisk, og ikke noe trolleri ;)

Firlinge mammaen, en som fikk ett barn og en med tvillinger :-)

Så mange alt?! Viste om hun med firlingene og hun med en, med ikke tvillingene. Er heller ikke på fb, så får inne med meg alt. Kanskje viskulle ha hatt en fb-fødsel-sladrer ? :) hihi..

* Prinsessa ventes 19 august *

Er der forresten noen som ikke har sladrevenn her inne? Hun jeg fikk er ikke aktiv her. Så vil gjerne ha en som er det:) send gjerne pm:)

Termin 31.08.13

Jeg har ikke, men har jo faktisk ikke sett at de er blitt delt ut?? Meldte meg på. Har jeg gått glipp av noe??

Venter nr 3 4. August:)
Ja, det er en stund siden! Men føler mange på den listen ikke er aktive her. Å da mener iallefall jeg at hele poenget er borte

Termin 31.08.13

Er der forresten noen som ikke har sladrevenn her inne? Hun jeg fikk er ikke aktiv her. Så vil gjerne ha en som er det:) send gjerne pm:)

Termin 31.08.13

Jeg har ikke, glemte å melde meg på :p

* Prinsessa ventes 19 august *

Back
Topp