Fire uker....

*Blåklokke*

Glad i forumet
Juli13-jentene
til permisjonsstart... :) Jeg er absolutt ikke i jobbmodus om dagene... Hodet er ikke helt på rette plassen, og jeg teller ned mot permisjon... :)

Rett under fire uker her også, fikk endelig sendt NAV-søknad, koser meg på jobben, men kjenner at jeg begynner å bli tung og sliten. Skulle gjerne pusla med andre hjemlige ting nå. Fått to-åringen ut av vogn og seng som babyen skal arve, begynne å planlegge hva jeg vil bake/lage og fylle fryseren med og andre redebyggingsrelaterte handlinger :D

Her er det ca fem uker.. Men ble i uka nå sykemeldt 100 % frem til permisjonsstart. Gleder meg til å nå begynne med redebygging og innkjøp, skal ordne det meste de neste ukene i håp om å få slappe av mest mulig rett før termin ;) Om han ikke kommer før tiden da.

3 uker igjen her.. Jeg teller også ned mot permisjon! Tungt å jobbe 100% nå disse siste ukene..Får satse på at det går fort :)

3 uker igjen her også.. Og godt er det!! :) jeg er også klar for å begynne med litt forberedelser...

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Jeg har også 4 uker igjen til permisjonen starter. Selv om jeg bare jobber 50% nå, har jeg ikke noe særlig overskudd til denne redebyggingen.

Back
Topp