Fireårsbok i kirka

lenemor

Forumet er livet
Johannna fikk brev i går, og der ble hun invitert til "undretur" i kirka med sang, boller og saft.Det skal også øves inn sang til dagen etter - da er det familiegudstjeneste og utdeling av kirkeboka. Tror det blir koselig jeg, og jeg blir garantert så rørt at jeg tuter når hun blir ropt opp.

Flere som skel på bok-utdeling?

Jeg måtte faktisk tenke meg om...men så kom jeg på at Amalie fikk boka for flere måneder siden. Er så mange 4-åringer her at de har delt de opp etter de månedene de er født i så derfor fikk hun ilag med de som er født i sommermånedene[:)] Koselig var det - hun var til og med oppe og sang ilag med de andre på gudstjenesten[:)]

Vi har ikke fått noe brev en gang vi.. Men de pleier nå å få det her og.. Ser for meg at han godeste Sindremann ikke tør å gå å hente den selv.. [8D]

Puh tiden går fort altså!! Ikke så lenge siden vi døpte dem![8D][:D]

Solveig fikk brev i vår at det skal bli til høsten. Aner ikke når

Gustav fikk i mars. Han satt til om med i fanget på presten[8D]

vi var i slutten på mars. Da var det skatte jakt i kirken, og alle fikk sjøroverhatt og gullkikkert. Og så skulle vi se etter skatter i kirken etter ledetråder. Tilslutt fant vi en skatte kiste i krypten, der var det medalje til alle med et fint vers og litt sjokolade. På søndagen var vi i kirken og fikk barnebibel. Veldig koslig[:)]

Vi har ikke fått noe brev enda, men regner med det kommer snart.. Ser for meg at ikke Emil tør å gå opp selv også. Han får sånne rapptusser hvor han er meeeeget sjenert[:D][:D]

Har ikke hørt noe enda, men kan høre med presten unner samtalen siden chr er døpt i samme kirke vi skal gifte oss i.

ORIGINAL: Olive76

Gustav fikk i mars. Han satt til om med i fanget på presten[8D]

Hehe[:D][:D][:D]

Jørgen har ikke fått noe brev ennå, men det kommer nok snart tenker jeg.

Thea har ikke fått brev enda,men vet det pleier å være utdeling av 4årsbok hvert år,så da kommer det sikkert snart invitasjon[:)]

Back
Topp