fiorelina!

x1xiza

Glad i forumet
eg møtte henne her i bergen idag, og må berre dele med dere som ikkje har møtt vår kjære moderator, at ho er ei super herlig jente!
så skjønn og så lett å prate med. følte eg hadde kjent ho lenge eg[:D]
er så kjekt å møte sånne mennesker!![:D]

KUNNE NESTEN TENKE MEG DET.....

Hun er jo så herlig her inne....

ja det er ho[:D] absolutt super[:D]

det kom vel ikke som en overraskelse akkurat [:)][:)]

hehe, nei det gjorde det ikkje[:)]

Det vil jeg tro ja....ble overhode ikke overrasket over det iza-mor [:D][:D][:D]

To flotte mennesker som møtes, det er ikke værst på en å samme dag [;)]

Kathrine

å du er no så søt du katrine![:)]

Right back at you hønni [:D][:D]

Dere driver og roser meg bak min rygg
Nå blir jeg kjempeflau her..
Men det er jo lett å være hyggelig og hjelpsom når det er så mye ros å hente da[;)]

TAKKTAKKTAKKTAKK allesammen!

ORIGINAL: mamma84

KUNNE NESTEN TENKE MEG DET.....

Hun er jo så herlig her inne....

Signerer den jeg[:D]

Så absolutt Fiorelina!!!

jepp dette fortjente du virkelig fiorelina!![:)]

Eg har bedt adm om å få være "vanlig medlem" igjen her..
Trenger litt pause fra det harde livet som moderator.
Fikk beskjed om å ta kontakt igjen dersom jeg kunne tenke meg å hjelpe til en periode til, men nå trenger både jeg og familien min litt "ferie" eller "svangerskapspermisjon" eller no sånn fra denne hektiske oppgaven[;)]

Jeg forlater dere ikke som medlem, men jeg måtte si ifra meg stillingen som moderator for en stund[;)]
Ble en smule bekymret da jeg ikke merket liv i magen en hel dag samtidig som jeg hadde to nesten søvnløse netter.. [8|]

Tusen takk til dere som har støttet meg i denne perioden mens jeg har vert moderator!
Dere har til stor glede og nytte for meg![:D]

Det synes jeg er fryktelig synd, synes du har gjort en kjempejobb! Får alltid hjelp av deg. Men må legge til at jeg skjønner deg veldig godt, hadde gjort det samme selv etter alt som er skrevet her de siste dagene. Håper de finner en like dyktig etterfølger! Må si jeg har sett etter deg her siste par dagene. Beste ønsker for at alt er bra med den lille!!!!

Ble litt bekymret, ja.. men nå har jeg spist et par grønne druer og fått kjenne at småen reagerte på dem slik h*n pleier å gjøre[:D]
-da ble jeg så glad at jeg måtteavbryte mormoren min i "småpratingen" for å fortelle at nå sparker babyen min [:D]...

Nå skal jeg bare nyte å ha lillesøster på besøk og prøve å gjøre resten av ferien hennes her litt morsommere enn de første to dagene ble[;)]

bare kos deg masse og ta vare på deg selv og bebisen din i magen, det er det viktigste[:)]

og selvfølgelig ha det kos med lillesøster på besøk[:)]

klem fra meg[:)]

Huff da! Du må ikke la sånt gå ut over bebisen din! Vi klarer oss her inne, bare ikke forlat oss! [:D]

Se på tickeren din... Snart under 100 dager igjen.... [:D]

104 dager, ja, så sannelig!!
Gøy å bli minnet om sånt![:D]

Jeg "gikk glipp av" vippen fra 100 til 99 dager, fulgte ikke helt med! [8D] det var en litt rar følelse.... Det blir nedtelling på en annen måte. Og i morgen er det "3 måneder" igjen til min termin!!! Føles lenge, men samtidig så kort! Desember pleier jo å gå altfor fort.... [&o]

Back
Topp