FIORELINA!!!!!!!!!

Fherena

Betatt av forumet
HEI.....LETET ETTER DEG ...HVORDAN FÅR JEG BILDE...NÅ GIR JEG OPP SNART...KOMMER BARE FILEN ER FOR STOR...ÅHHHHH!!! JEG BLIR GAL[;)]

den beskjeden får jeg å, gir opp jeg nå[:(]

nei, det kan du trygt si hehe. får håpe hjelpen kommer oss til unnsettning snart[:D]

Her er jeg!
Har vert hos jordmor i dag, for første gang, derfor har jeg ikke vert på forumet hele formiddagen som jeg pleier[;)]

Når det gjelder bildene som er for store så må dere rett å slett bruke et billed-redigeringsprogram for å "krympe" bildene litt..

Det vanligste billedprogrammet som de aller fleste har heter PAINT og finnes på de fleste maskiner som kjører på Windows..
For å "krympe" et bilde i PAINT gjør du følgende:

Åpne bildet i paint ved å høyreklikke på filen på PC'en din og velge ÅPNE I og så PAINT
Velg BILDE -menyen på menylinja (over bildet)
velg STREKK/FORSKYV
da kommer det opp et lite vindu og her må du skrive et tall som er mindre enn 100 (f.eks 75%, eller 50%) i de to første rutene.
(velg samme tall i begge rutene, ellers blir bildet skeivt)
KLIKK OK

Så må du lagre det nye bildet med et nytt navn:
Klikk FIL (på meny-linja)
og LAGRE SOM

Der det står filnavn (Helt nederst
Skriver du inn navnet på det nye (det krympa) bildet
F.eks Magebilde-KRYMPA (synes det er en grei måte å navngi "minibilder" på [;)])
ok klikk LAGRE

Da skal bildet være mindre, og er det fremdeles for stort gjentar du prosessen til bildet er lite nok[;)]

Hvordan da går ikke?[8|]
Prøv å forklare meg NÅR det går galt, og så skal jeg prøve etter beste evne å hjelpe deg..
-etter at jeg har vert på do [:-]
hihi[;)]

nå har jeg klart å få bort ticker min også ser jeg...er det mulig da..

De på MIN AVATAR må være ganske små..
Pleier å fungere om en får de UNDER 145*145 piksler (for de invigde i data-språket) dvs, jeg har prøvd med 145, men måtte ned til 144 for å få det til..

Prøv med et BITTELITE bilde først, og så kan du heller prøve å lage et større etterpå[;)]

neida det gikk ikke..gjorde som du sa...hehe,jeg gir opp...men du skal ha for at du er tolmodig[:)]

får det ikkje til..

Næh! Så nydelig han er!!!
Jeg vil også ha en sånnen!!![:D][:D][:D]

Får du fortsatt beskjed om at bildet er for stort?
Om du vil kan du sende det til min hotmail, så kan jeg krypme det og sende i retur
(jeg har andre programmer som jeg selv foretrekker)
-kan også teste det ut at det faktisk er mulig å få det som avatar, før jeg sender tilbake[;)]

-min hotmail finner du ved å klikke på navnet mitt - på Medlemsdetaljer[;)]

Fiorelina!!!

Hvordan får du plass til 3 tickere....??

Jeg har juksa litt med kodene..
Det som står i [url] -kodene er ikke nødvendig å ha med på alle tre ticker'ne, så det har jeg sletta litt..
ellers tar også BILDER endel plass, men det skal være mulig å ha tre tickere og et bilde dersom en har av de ticker'ne med kortest koder.. (Lillypie eller Snugglepie har ihvertfall veldig korte koder [;)])

Okey... Takk.[:D]

Får se om jeg orker å styre noe mer med disse tickerene....

Back
Topp