Fiorelina!

Hanne79

Elsker forumet
Hvordan går det med den store kampen mot den slemme helsesøsteren vs snille helsesøster Hanne?[:D]

Slutt da.... ingenting å være redd for. Gi beskjed! Kan jo ikke ha det slik...... Har du vært hos hu "onde" i det siste? Stakkar.... hun mener jo sikkert bare godt, men hun trenger en liten oppdatering i emapti-lære!

Bare ta henne du Fiorelina !!! Ikke la henne dytte deg rundt. Hater slike helsesøstre. Hu som var på barselgruppa vår var nesten litt irriterendes. Da vi diskuterte mme og ammepress satt hu der som et lys og sa : Det har ikke jeg hørt noe om.
Dumme dame tenkte jeg.
Må si at de helsesøstrene hos oss er veldig snille og jeg fikk ikke noe pes om amming. Hu jeg har sa at jeg skulle gjøre det jeg ville, men jeg nekter å tro at de ikke hvet noe om ammepresset i Norge.

av en eller annen grunn var hun mye lettere å ha med å gjøre i dag
- var på tremånederskontroll - men var jo sammen med ei gruppe på 5 andre mødre med barn, da..[8|]

Fikk du veid supergutten i dag da?

ORIGINAL: Linka
 men jeg nekter å tro at de ikke hvet noe om ammepresset i Norge.

Enig.... JEG BLIR SÅ FORB.....   grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr   *blåser luft ut av øyrene mine* ttttttuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttt[:'(]

Uff håper hun skjerper seg BIG TIME eller at du får byttet....
Jeg er heldig jeg da...har en kjempekoselig helsesøster som bare skryter
og hjelper med det som trengs!
Og når det gjeller amming  blir det litt sånn; "ammer du?" "oj, så flott,
du er kjeeeeempeflink" " Stå på du, og gjør det du føler er best for dere" !!
Deilig med en helsesøster som ikke sier at "du MÅ amme"... Tror det er mange som ikke får det til bare p.g.a. mas fra andre jeg!

ORIGINAL: Hanne79

Fikk du veid supergutten i dag da?

Ja, han ble veid - men glemte å få med tallet i helseboka hans[8|]
var 45?? - altså akkurat passert 4,5kg nå..
(lurer på om det var 4520 - men husker ikke helt)

Back
Topp