Fiorelina

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Hvordan gikk kontrollen idag?? Håper alt står bra til[;)]

Gikk veldig bra [:D]
ungen var rundt 2800gram (babyverden sier rundt 2700 ved 36 fullgåtte som jeg er i dag)
og så helt frisk og fin ut [:D]

Der ser du[:D] Nå gjenstår bare min, men jeg skal få like gode nyheter, det har jeg bestemt[:)]

var på sykehuset i dag og
ALT ER VEL [:D][:D][:D]

hjerterytmen til den lille varierte veldig fint :) mellom 135 og 170
ingen rier/kynnere da jeg lå med sparketest, men det var en sterk liten baby som sparka meg veldig hardt i magen da jeg fikk saft med isbiter i[;)]

Babyen ble målt til omtrent 2800g (babyverdens gjennomsnittsmål i uke 36+0 er 2700g så dette er ikke noe knøttebaby, nei.. bittelitt over gjennomsnittet, mente legen[:)]

Var så lettet at jeg gråt på vei ut[:D]

ORIGINAL: lindaen

Der ser du[:D] Nå gjenstår bare min, men jeg skal få like gode nyheter, det har jeg bestemt[:)]

Det har jeg også bestemt at du skal [;)]

Hehe, bra at vi er to om den bestemmelsen da[:D] Men jeg prøve å ikke bekymre meg da..

nei, bekymringer fører vanligvis ikke til noe bra[;)]

og her er helt sikkert flere som er enige med meg og deg i at du skal få like gode nyheter som meg!

- dessuten har jo jeg nå bevist at det er mulig å få gode nyheter[;)]

Så bra at alt ser fint ut da fiorelina! jeg skal til jordmor på torsdag og jeg gler meg slik....er altid spennende å få høre hvordan det står til der inne syns jeg! [;)]

Fint at alt ordnet seg for deg Fiorelina! Det var sikkert ikke så gøyt å gå rundt med en slik bekymring, men nå kan du slappe av og nyte julen... Er de virkelig 2700 gr. i uke 36? Da er sikkert min og det nå siden jordmor har sagt at denne nok blir større enn nr. 1, som veide 2870 gr da hun ble født i uke 38. Hjelp så fort det går!

Back
Topp