Jeg er enig med Fiorelina at det faktisk var litt kjekkere her før.. Det var litt mer seriøst på en måte, der ting dreide seg om det det skulle. Voksne mennesker som prøver å bli gravide eller som er det. Noen ganger virker det som om ikke alle er voksne nok til å få barn. Det er alltid noen som må fyre opp litt for å få i gang en diskusjon, selv om jeg tror STØRSTEPARTEN av de som er her inne ikke synes noe særlig om det.
Jeg skal ikke trekke fram noen spesielle i dette, til det så leser jeg for få av trådene. Prøver så godt jeg kan å holde meg borte fra dem som ikke virker interessante for meg.
Jeg forstår ikke poenget med å lage slik hissig stemning, i den situasjonen vi/dere er i. Enten prøver å bli gravide eller er det. Det er da vel ikke heldig å hisse seg opp over andres til tider usaklige meninger? Jeg sier ikke at "alle skal være venner" og bla bla bla, men på et litt saklig nivå går det vel an å holde diskusjonene.
Selv om jeg er over 30, føler jeg meg til tider barnslig... [8D] men det har aldri noen gang overgått noe av det som har blitt skrevet her inne.
Når noen som er så rolige og behersket, og lager god stemning, som bl.a.Fiorelina, forsvinner fra forumet, er det kanskje noen som bør tenke seg litt om.