Finvask på vaskemaskin...

Jaja

Gift med forumet
Jeg lurer på en ting. Når dere vasker finvask eller ullvask på vaskemaskin, er det ikke vanlig at det blir pumpet ut vann på slutten eller sentrifugert??? Gjør ikke det på maskinen min nemlig.... [8|]

Mener og huske det gjør det på min[8|]
har du sjekka bruksanvisningen el?[:)]

Har ikke bruksanvisning... Gammel maskin... Men jeg vet jo hvilket program den skal stå på for det står jo på maskina. Men saken er at den stopper før utpumping. Så enten må jeg vri den videre for å gjøre det eller sette den på sentrifugering... Dreiv å lurte på om det var sånn på alle maskiner fordi finvask og ull og sånt ikke skulle sentrifugeres kanskje.. Å, har lyst på ny maskin! [:)]

vår sentrifugerer og tømmer vannet..
men er det for lite eller for mye i maskinen så klarer ikke sensoren å fordele vekta riktig, og da stopper den opp - og anser seg som ferdig, og jeg får våte tær når jeg åpner døra [8D]

ORIGINAL: Dollface

men er det for lite eller for mye i maskinen så klarer ikke sensoren å fordele vekta riktig, og da stopper den opp - og anser seg som ferdig, og jeg får våte tær når jeg åpner døra [8D]

MEn det er det som er litt rart òg. For maskina er jo fortsatt på når vannet er i... Så jeg må jo uansett vri den videre for utpumping ellers får jeg ikke åpnet døra...

ORIGINAL: Lasog

ORIGINAL: Dollface

MEn det er det som er litt rart òg. For maskina er jo fortsatt på når vannet er i... Så jeg må jo uansett vri den videre for utpumping ellers får jeg ikke åpnet døra...

da er det sikkert sånn at du skal velge om du vil sentrifugere eller ikke.. tømme gjør i allefall vår selv om den ikke sentrifugerer (hvis jeg velger enkeltprogrammer liksom..)

Back
Topp