Fintfølende gravidneser.

Luxx

Glad i forumet
Sitter her og greier ikke noe annet enn le av meg selv samtidig sitter samboer ved siden av meg og humrer. Sitter her og skal spise og plutselig brekker jeg meg da jeg har en luktesans uten like og besikket plutselig lukter sterkt metall, noe som av en eller annen grunn minnet meg om lukten av tunfisk. Flere som har noen rare og lignende erfaringer?

Hehe! :-P Brakk meg før i dag da jeg drakk et glass vann, fordi glasset lukta "varm oppvask".. :-P En annen dag brakk jeg meg når jeg spiste ved kjøkkenbordet, fordi det lå eggeskall av rå egg i matsøpla (som da står inni et skap under vasken, ganske så langt unna kjøkkenbordet der jeg satt!) :-P

Jeg liker fårikål til vanlig, mem brekker meg av det nå. Brekker meg også av kjøleskapet og søpla for å nevne noe.

Hehe! :p Brakk meg før i dag da jeg drakk et glass vann, fordi glasset lukta "varm oppvask".. :p En annen dag brakk jeg meg når jeg spiste ved kjøkkenbordet, fordi det lå eggeskall av rå egg i matsøpla (som da står inni et skap under vasken, ganske så langt unna kjøkkenbordet der jeg satt!) :p

Nå har jeg tilfeldigvis noe bedre luktesans enn de fleste til vanlig men er glad jeg ikke er alene om det lengre :D Så kan de andre bare humre og le for seg selv hihi

Brekker meg støtt og stadig. Mest av alt er det air condition I bilen og håret til mannen som lukter verst.. er også litt problematisk å jobbe med ungdom I puberteten for tiden. Mange rare lukter som sviver rundt.

Jeg brekker meg ikke, men lukter alt mye bedre enn vanlig. I kjøleskapet lukter det til tider så mye forskjellig mat at det er ekkelt, og når vi kjøpte bilen lukta det rensemiddel selvom jeg sto to meter unna den åpne bildøra :-P

For ikke å snakke om gjødselgasser! Det lukter jo ikke godt til vanlig men nå lukter det bare enda skarpere...

Jeg har nok ikke en gravidnese i det hele tatt. Litt synd egentlig, ellers kunne jeg brukt det som unnskyldning til å slippe unna med gjøremål på kjøkkenet f.eks. :-P

Vi hadde smørsyre på naturfagslabben for et par uker siden (lukter som råtne egg har jeg blitt fortalt), elevene brakk seg og løp ut av klasserommet, jeg merket at det luktet ubehagelig/litt vondt, men reagerte ikke noe videre på det:-) Kan vel egentlig si at jeg er heldig;-)

Back
Topp