Fint med farsdag

Jeg overrasket samboeren min med sjokolade, kaffe og gave på senga :) Han ble faktisk det da dette blir vårt første barn. Jeg ga han en body som det sto daddys no.1 girl, han ble veldig rørt hehe

Vi feirer ikke det, men må innrømme jeg angret litt når jeg fikk ett lite kake sug her tidligere idag;)

Nå har jo jeg og mannen allerede 2 gutter så han har jo vært pappa i snart 6 år, så farsdag feires :)
Han fikk sove lenge. Så fikk han pakke og tegning fra guttene og kort som 5 åringen har skrevet
1415556605935.jpg

Til middag fikk han favoritten punnekjøtt og til dessert fikk han
Oreo cheescake muffin
1415556665173.jpg

Sjokoladekake
1415556685001.jpg

Og eplekake
1415556703971.jpg

Så vil tru han har hatt en fin dag :)

Du kunne jo ikke frista litt mer da ? :P hihi.

Her laga vi ei lita bløtkake som 4 åringen fikk pynte :) Og vaffler. :) ( glemte å ta bilde av kaka da :( )

Nå har jo jeg og mannen allerede 2 gutter så han har jo vært pappa i snart 6 år, så farsdag feires :)
Han fikk sove lenge. Så fikk han pakke og tegning fra guttene og kort som 5 åringen har skrevet
Vis vedlegget 87694

Til middag fikk han favoritten punnekjøtt og til dessert fikk han
Oreo cheescake muffin
Vis vedlegget 87697

Sjokoladekake
Vis vedlegget 87699

Og eplekake
Vis vedlegget 87700

Så vil tru han har hatt en fin dag :)

Det var ikke småtteri du stelte i stand! Nam! :-D

Her er ikke gubben glad i kake, så hadde jeg fikset hadde det vært for min egen del :p
Men han var innom bunnpris å kjøpte sånn liten fryse-daim-kake :)

Jeg laga frokost til han (siden hunden eller babymagen ikke ville bistå med hjelp. )han fikk en sjokkobolle xD

Litt kos, han er jo verdwns beste "far" til hunden og kommer til å bli verdens beste pappa for dattra vår som er rett rundt hjørnet.

Får bli kake til neste år. Kake får han på onsdag siden han har bursdag.

Wow, skal si du har vært flink til å bake i dag da! :) Ble banankake her i dag. Også fikk han sove lenge, gave og et kort fra 6 åringen :)

Min kjære ville ikke feire i år, så han fikk ikke noe ekstra stas i dag. Meeeen vi har vært hos foreldrene mine i helga :P å pappa ble feira med god frokost og snop. Så var det bursdag hos farmor med kaker, sjokoladehorn og vafler. Fyyy så godt :)

her fikk han tesjorte i gave. men vi var hos min far å spiste sjokoladekake og marsipankake :)

Her feiret vi pappa, bf er jo ikke pappa ennå og ikke fortjener han å bli feiret som pappa heller. Besøk av faren til mamma også så dobbel farsdagsfeiring her :D kake og like gaver til pappaene. Det så godt ut de kakene du hadde altså, ble sulten nå!

Her fikk mannen velge seg gave på lørdag da vi var ute å handlet.
Jentungen hadde laget to kort til han og vi hadde en liten gave på lur hjemme og.
Så hadde vi kake til dessert. :)

Her ble det ikke noen farsdagsfeiring, hehe, men han var helt med på det for han mener at han jo ikke er ordentlig far før hun er født ;)

Men jeg bakte brownies på lørdag og vi skal ut og spise i dag, uten grunn :D

Back
Topp