Fintøy til julebaby

Søring

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Sliter med å finne fintøy til gutt i str 50. Hadde vært gøy å pynte lillegutt på julaften, men veldig vanskelig å finne fintøy i så små størrelser. Noen som har tips? Nettsider eller butikker.
 
Sliter med å finne fintøy til gutt i str 50. Hadde vært gøy å pynte lillegutt på julaften, men veldig vanskelig å finne fintøy i så små størrelser. Noen som har tips? Nettsider eller butikker.

Tenker på det samme. Har eventuelt tenkt å høre om noen kan sy en fin kjole til jenta vår. Har sett noen fine på patpat.com. Men der har de ikke liten nok str. Mange av kjolene startet på 3 mnd.
 
Tenker på det samme. Har eventuelt tenkt å høre om noen kan sy en fin kjole til jenta vår. Har sett noen fine på patpat.com. Men der har de ikke liten nok str. Mange av kjolene startet på 3 mnd.
Ja det stemmer. Det meste starter på 3 mnd.
 
Så en søt og behagelig slags «sparkedress» som lignet på en smoking/dress. Tror det var på HM:)

Var selv en runde å lette etter fine men behagelige julekjoler 56, men har ikke funnet noen jeg har likt enda:) synes det er viktig at det ikke er noe som blir for klumpete på de når de er så små:)
 
Så en søt og behagelig slags «sparkedress» som lignet på en smoking/dress. Tror det var på HM:)

Var selv en runde å lette etter fine men behagelige julekjoler 56, men har ikke funnet noen jeg har likt enda:) synes det er viktig at det ikke er noe som blir for klumpete på de når de er så små:)
De hadde en søt body med tvers over sløyfe i str 50. Takk for tips:smiley-bounce012
 
Så en søt og behagelig slags «sparkedress» som lignet på en smoking/dress. Tror det var på HM:)

Var selv en runde å lette etter fine men behagelige julekjoler 56, men har ikke funnet noen jeg har likt enda:) synes det er viktig at det ikke er noe som blir for klumpete på de når de er så små:)
De hadde flere kjoler også.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180923-203030.jpg
    Screenshot_20180923-203030.jpg
    538,1 KB · Visninger: 50
Denne var det jeg mente:) men det var vist på ellos:)



2BB88B55-6D5E-42E0-94DE-76886556220C.png
Sliter med å finne fintøy til gutt i str 50. Hadde vært gøy å pynte lillegutt på julaften, men veldig vanskelig å finne fintøy i så små størrelser. Noen som har tips? Nettsider eller butikker.
 
Har lyst å pynte lille på julaften, så pappaen blir sendt ut på shopping etter fødselen for å finne noe som passer ❤ vi vet jo ikke om det er en gutt eller jente, så han får ta seg av det. Vil ikke ta med meg en bitteliten baby på et kjøpesenter.
 
Tror ikke vi kjøper inn pentøy til julaften. Terminen vår er jo 8 dager etter, så er vel mest sannsynlig i magen da. Skulle vi mot formodning rekke å føde (og komme hjem fra sykehuset) før julaften, så tror jeg vi får nøye oss med vanlige klær :p men med min flaks, så blir jeg vel å føde på selveste julaften :p :eek: Og da er vel ikke klær høyest opp på prioriteringslisten (setter nok epidural øverst)!
 
Ser du har fått mange gode tips :) Eg har funnet mykje penklær på Barnas Hus :)
 
Back
Topp