Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De skal følge med... Har du sjekket sidelommen på hardbagen?
Altså: ikke HÅNDTAK, men bærehåndtak som festes på hver side
De sluttet å ha med bærehåndtak på flere modeller i fjor. Kjøpte selv vogn da og lette meg halvt i hjel før jeg måtte spørre forhandler. Jeg har edge duo. Mener det bare er City som det følger med til nå.
Da kommer det vel an på årsmodell. Helt ny så har den nok ikke det. I 2014 hadde den (har mondial duo men vurderte delux og mener å huske den hadde ringer til stropper på siden)Har ikke leita, mn kom bare over et bilde av en vogn med sånne stropper ja. Vi har mondial deluxe, så er vel ikke noe håndtak på den da ?
Da kommer det vel an på årsmodell. Helt ny så har den nok ikke det. I 2014 hadde den (har mondial duo men vurderte delux og mener å huske den hadde ringer til stropper på siden)
Får se etter om der er noe Vet ikke hvilken modell vi har jeg, men er iallefall kjøpt ny i år
Hei, jeg har også mondial 2015 modell, og på den fulgte det med håndtakHar ikke leita, mn kom bare over et bilde av en vogn med sånne stropper ja. Vi har mondial deluxe, så er vel ikke noe håndtak på den da ?