Fins det "håndtak" til emmaljungabag ?

De skal følge med... Har du sjekket sidelommen på hardbagen?

Altså: ikke HÅNDTAK, men bærehåndtak som festes på hver side

De skal følge med... Har du sjekket sidelommen på hardbagen?

Altså: ikke HÅNDTAK, men bærehåndtak som festes på hver side

De sluttet å ha med bærehåndtak på flere modeller i fjor. Kjøpte selv vogn da og lette meg halvt i hjel før jeg måtte spørre forhandler. Jeg har edge duo. Mener det bare er City som det følger med til nå.

De sluttet å ha med bærehåndtak på flere modeller i fjor. Kjøpte selv vogn da og lette meg halvt i hjel før jeg måtte spørre forhandler. Jeg har edge duo. Mener det bare er City som det følger med til nå.

Åh det visste jeg ikke! Så kjipt :-/ de er veldig praktiske!

Har ikke leita, mn kom bare over et bilde av en vogn med sånne stropper ja. Vi har mondial deluxe, så er vel ikke noe håndtak på den da ?

Har ikke leita, mn kom bare over et bilde av en vogn med sånne stropper ja. Vi har mondial deluxe, så er vel ikke noe håndtak på den da ?
Da kommer det vel an på årsmodell. Helt ny så har den nok ikke det. I 2014 hadde den (har mondial duo men vurderte delux og mener å huske den hadde ringer til stropper på siden)

Da kommer det vel an på årsmodell. Helt ny så har den nok ikke det. I 2014 hadde den (har mondial duo men vurderte delux og mener å huske den hadde ringer til stropper på siden)

Får se etter om der er noe :) Vet ikke hvilken modell vi har jeg, men er iallefall kjøpt ny i år :)

Får se etter om der er noe :) Vet ikke hvilken modell vi har jeg, men er iallefall kjøpt ny i år :)

Da er det nok 2016 og det ser jeg på bildene at den ikke har på dem.

Men det går jo an å kjøpe en sånn quadrolift mykbag til å ha inni. Lurer på å kjøpe en sånn selv nå, er mye å hanskes med, en sånn mondial bag..

Hei, jeg har også mondial 2015 modell, og på den fulgte det med håndtak ;)

Back
Topp