Fins d p piller man IKKE går opp i vekt av?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Har gått på Yasmin siden i høst, og rævva mi har eksplodert[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Nettopp bytta til Cerazette, håper den, sammen med sukkerkutt og trening kan hjelpe meg NED i vekt igjen.

Hvilke p piller eller annen prevansjon bruker dere? Og hva er best for å "holde på figuren"?

Lenge siden jeg gikk på hormonell prevensjon nå, men jeg har ikke lagt på meg av noe av det...

Nå tåler jeg ingen hormonell prevensjon, men var uansett mest fornøyd med p-ringen!

vektoppgang/overvekt henger ofte i hop med hormoner...og det påvirker hverandre begge veier desverre.

kan anbefale deg pfc[:)]

jeg la ikke på meg av microgynon. om det var meg eller pillene vet jeg ikke.

det der er forskjellig fra person til person. man skal i grunn ikke legge på seg av p-piller, men om man ikke tåler hormonpreparater vil man gjøre det, og da er det ikke sikkert man kan bruke noe hormonbasert prevensjon uten å legge på seg

Diane kanskje? [:)] Jeg la ikke på meg av de i alle fall, og man får finere hud av de [:)]

ORIGINAL: Mrs Lutz

vektoppgang/overvekt henger ofte i hop med hormoner...og det påvirker hverandre begge veier desverre.

kan anbefale deg pfc[:)]

Hva er pfc?[:)]

Jeg går på yasmin. Går ikke opp i vekt av den..
Gikk ned 8 kg selvom jeg går på de..
Når jeg var ferdig med slankings, har ikke vekta rikka seg.

ORIGINAL: smash

Jeg går på yasmin. Går ikke opp i vekt av den..
Gikk ned 8 kg selvom jeg går på de..
Når jeg var ferdig med slankings, har ikke vekta rikka seg.

Gikk på di da jeg var ca 20, og gikk ikke så mye opp av dem da,
men føler at jeg har gjort d nå da[:'(]

Loette...lav horomon p-pille, skal ikkje ver noko bivirkinger på dei...blei sjølv heilt depresiv av yasmin, så bytta til Loette, heilt ny verden [:)]

ORIGINAL: Catepiller

Loette...lav horomon p-pille, skal ikkje ver noko bivirkinger på dei...blei sjølv heilt depresiv av yasmin, så bytta til Loette, heilt ny verden [:)]

jeg ble depressiv av loette [8D]

Jeg har ikke gått opp i vekt av Yasmin. Veier faktisk mindre nå enn jeg gjorde da jeg begynte med dem.

Yasminelle går jeg på,tror ikke det er av de jeg har lagt på meg gitt..

men Diane, får man de av vanlig lege?er plaget med stygg hud..syns å huske ei jeg kjente måtte til hudlege faktisk før hun fikk de..snodig..men hun hadde kanskje en rar lege..

ORIGINAL: lillemg*

men Diane, får man de av vanlig lege?er plaget med stygg hud..syns å huske ei jeg kjente måtte til hudlege faktisk før hun fikk de..snodig..men hun hadde kanskje en rar lege..

Jeg tror det kommer litt an på hvordan legen du har er. Jeg hadde en jeg bare gikk til å sa hva jeg ville ha, så jeg klaget litt ekstra over kviser så fikk jeg den.

ORIGINAL: Rada

Jeg har ikke gått opp i vekt av Yasmin. Veier faktisk mindre nå enn jeg gjorde da jeg begynte med dem.

Samme her.

ORIGINAL: lillemg*

jeg gikk på diane, er en del år siden men jeg fikk de hos legen, sa jeg ville ha ppiller og spurte om det var noen som tok kviser også, så jeg blei super fornøyd, når jeg fikk begge deler i en ppille

ORIGINAL: Catepiller

Hehe, det stemmer nok ikke at det ikke er bivirkninger av loette. Jeg hadde konstante menssmerter og blødninger de 3 månedene jeg gikk på loette. I tillegg til endel hodepine. Så begynte jeg på yasmin som jeg ble kvalm av i begynnelsen, så ble jeg deprimert, og i tillegg la jeg på meg masse. Men gikk på de i tre år likevel, for skjønte ikke at det var de som gjorde meg deprimert.

Nå går jeg på cerazette, og har ikke merket noe på vekten eller humøret, og ikke blør jeg noe heller [:D]

Jeg la ikke på meg av Microgynon, var egentlig veldig fornøyd med de. Cerazette derimot, de la jeg på med av og ble et monster og bo med[:'(] Men tror det er litt individuelt hva man reagerer på og ikke, så du må nok bare prøve deg frem i jungelen[:)]

Jeg har brukt Marvelon i mange år og aldri gått opp i vekt av de, imotsettning til andre p-piller. Men tror det er en høyrisiko pille, så hør med legen din før du får den. Røyker får den IKKE. 

Back
Topp