Finnmark

Opprinnelig, men har bodd sørpå i 5 år snart.

Nesten en mnd før meg [emoji23] 30 oktober er termindato her. Har du fått time til oul ol?

Nesten en mnd før meg [emoji23] 30 oktober er termindato her. Har du fått time til oul ol?

Åja Såppass :D Hehe
Ja, fikk der rett før påske, skal 16.Mai. Gleder meg, håper virkelig vi får se hvem som gjemmer seg i magen. Når jeg var på TUL i Tromsø mente gyn det mest sannsynlig var en gutt. Men med to jenter fra før er jo oddsene imot oss, så vi får se på oul om det stemmer ❤

Ellers så har jeg vært på 1 kontroll her i Alta i uke 12. Neste er ikke før uke 24 :) lenge til. Men når har jeg jo pga blødninger vært til kontroll i Tromsø natt til søndag og i Hammerfest tirsdag ettermiddag. Nå er jeg sykemeldt pga det og mye kynnere.. :/
Har du fått time til oul? Vært på kontroll hær Kansje?

Åja Såppass :D Hehe
Ja, fikk der rett før påske, skal 16.Mai. Gleder meg, håper virkelig vi får se hvem som gjemmer seg i magen. Når jeg var på TUL i Tromsø mente gyn det mest sannsynlig var en gutt. Men med to jenter fra før er jo oddsene imot oss, så vi får se på oul om det stemmer [emoji173]

Ellers så har jeg vært på 1 kontroll her i Alta i uke 12. Neste er ikke før uke 24 :) lenge til. Men når har jeg jo pga blødninger vært til kontroll i Tromsø natt til søndag og i Hammerfest tirsdag ettermiddag. Nå er jeg sykemeldt pga det og mye kynnere.. :/
Har du fått time til oul? Vært på kontroll hær Kansje?

16 mai ja. Hvor har du timen henne da?
To jenter ja, hvor gamle er de? Kan være en liten prins som venter nå da [emoji5]️ hva føler du det er? Tror magefølelsen ofte stemmer.

Oi. Såpass. Det hørtes skummelt ut. Går det greit med deg og babyen?

Har fått time 29 mai. Skal på unn for å ta den. Søkt fødeplass der. Har vært til jordmor og lege her i Alta. Skal til jordmor igjen om ett par uker. Og vært på to tul hos hun gynekolog spesialisten her i Alta.

Oki. Trondheim er en fin by[emoji5]️ skole, jobb eller kjærlighet som fikk deg dit?
Ja, veldig fin :) Jeg og samboeren ble vel egentlig bare litt lei og ville prøve noe nytt. Eller, han hadde bodd her en kort periode og ville gjerne tilbake. Var egentlig en ganske spontan avgjørelse [emoji14] Men ordnet seg med både leilighet, jobb til samboeren og etterhvert skole for meg :)
Men til neste år flytter vi til Tromsø for å komme nærmere familie :)

Ja, veldig fin :) Jeg og samboeren ble vel egentlig bare litt lei og ville prøve noe nytt. Eller, han hadde bodd her en kort periode og ville gjerne tilbake. Var egentlig en ganske spontan avgjørelse [emoji14] Men ordnet seg med både leilighet, jobb til samboeren og etterhvert skole for meg :)
Men til neste år flytter vi til Tromsø for å komme nærmere familie :)

Så artig da [emoji5]️ tror man Har godt av å flytte litt på seg innimellom. Være spontan når man kan [emoji5]️
Tilbale til nord ja, Tromsø er å en fin by. Godt å være nær familie. Hvor i Finnmark er dere fra?

16 mai ja. Hvor har du timen henne da?
To jenter ja, hvor gamle er de? Kan være en liten prins som venter nå da [emoji5]️ hva føler du det er? Tror magefølelsen ofte stemmer.

Oi. Såpass. Det hørtes skummelt ut. Går det greit med deg og babyen?

Har fått time 29 mai. Skal på unn for å ta den. Søkt fødeplass der. Har vært til jordmor og lege her i Alta. Skal til jordmor igjen om ett par uker. Og vært på to tul hos hun gynekolog spesialisten her i Alta.

6 og 8 år :) hadde vært morsomt med en liten gutt nå ja, men så lenge lille er frisk og fin så er jeg fornøyd ❤ føler selv det er gutt, men om det er fordi jeg har litt lyst på det denne gangen eller om det stemmer aner jeg ikke :p har timen her i Alta :)

Ja, går fint. Var en veldig skummel opplevelse, vi var sikker på at vi Hadde mistet denne gangen også. Så var veldig lettet da vi så alt var i orden. Men om morkaken ikke flytter seg, så blir det KS.. heldigvis har den god tid på å flytte seg :)

Okei, du vil heller dit :) hvordan gjør du der da? Bor der siste tiden? Eller blir det sykefly når fødselen starter? :)

6 og 8 år :) hadde vært morsomt med en liten gutt nå ja, men så lenge lille er frisk og fin så er jeg fornøyd [emoji173] føler selv det er gutt, men om det er fordi jeg har litt lyst på det denne gangen eller om det stemmer aner jeg ikke [emoji14] har timen her i Alta :)

Ja, går fint. Var en veldig skummel opplevelse, vi var sikker på at vi Hadde mistet denne gangen også. Så var veldig lettet da vi så alt var i orden. Men om morkaken ikke flytter seg, så blir det KS.. heldigvis har den god tid på å flytte seg :)

Okei, du vil heller dit :) hvordan gjør du der da? Bor der siste tiden? Eller blir det sykefly når fødselen starter? :)

Så hærlig aldre da [emoji5]️ gleder de seg til å bli storesøstre? Det er sant, er hxn frisk og fin er det det som betyr noe. Leste noe forskning om det der og der sto det at kvinner kan føle hvilke kjønn det er pga tidlig knytting til babyen. Men det stemmer jo selvfølgelig ikke alltid. Er vel 50/50 sjanse for at det stemmer om man skal være realistisk [emoji23][emoji5]️

Så utrolig bra at dere ikke mistet igjen. Dersom morkaken flytter seg er da planen å føde her i Alta? Eller blir det Hammerfest? Om det blir KS er det ihvertfall en god grunn til det og Ikke minst riktig i situasjonen dersom legene mener det.

Terminen er 30 oktober men mulig det blir planlagt KS så fremdeles usikker på hvordan det blir. Får nok mer informasjon når man har hatt timen der i mai. Om det blir planlagt KS så vil det kanskje bli en ukes tid eller noe slikt før terminen om alt går bra så da tenker jeg at man reiser ned dit og bor der siste tiden. Ennå god tid til planlegging og ikke minst få mer informasjon og klarhet i veien videre [emoji5]️

Back
Topp