Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji5]️ hvor i Finnmark da?Jepp![]()
Oki [emoji4] hvor i Finnmark er du fra? Er selv sørfra, men bodd her oppe i elleve år ca. Hvor bor du nå?Opprinnelig, men har bodd sørpå i 5 år snart.
[emoji5]️ hvor i Finnmark da?
Oki. Bor i Alta, men er fra Østlandet sånn opprinnelig. Når har du termin?Er fra Sørøya, men flyttet til Alta august i fjordu da?
Oki. Bor i Alta, men er fra Østlandet sånn opprinnelig. Når har du termin?
Nesten en mnd før meg [emoji23] 30 oktober er termindato her. Har du fått time til oul ol?
Åja SåppassHehe
Ja, fikk der rett før påske, skal 16.Mai. Gleder meg, håper virkelig vi får se hvem som gjemmer seg i magen. Når jeg var på TUL i Tromsø mente gyn det mest sannsynlig var en gutt. Men med to jenter fra før er jo oddsene imot oss, så vi får se på oul om det stemmer [emoji173]
Ellers så har jeg vært på 1 kontroll her i Alta i uke 12. Neste er ikke før uke 24lenge til. Men når har jeg jo pga blødninger vært til kontroll i Tromsø natt til søndag og i Hammerfest tirsdag ettermiddag. Nå er jeg sykemeldt pga det og mye kynnere.. :/
Har du fått time til oul? Vært på kontroll hær Kansje?
Samboeren er også fra Sørøya [emoji14]Er fra Sørøya, men flyttet til Alta august i fjordu da?
Oki. Trondheim er en fin by[emoji5]️ skole, jobb eller kjærlighet som fikk deg dit?Jeg er fra Finnmark, men har bodd i Trondheim i 6 år![]()
Ja, veldig finOki. Trondheim er en fin by[emoji5]️ skole, jobb eller kjærlighet som fikk deg dit?
Ja, veldig finJeg og samboeren ble vel egentlig bare litt lei og ville prøve noe nytt. Eller, han hadde bodd her en kort periode og ville gjerne tilbake. Var egentlig en ganske spontan avgjørelse [emoji14] Men ordnet seg med både leilighet, jobb til samboeren og etterhvert skole for meg
![]()
Men til neste år flytter vi til Tromsø for å komme nærmere familie![]()
16 mai ja. Hvor har du timen henne da?
To jenter ja, hvor gamle er de? Kan være en liten prins som venter nå da [emoji5]️ hva føler du det er? Tror magefølelsen ofte stemmer.
Oi. Såpass. Det hørtes skummelt ut. Går det greit med deg og babyen?
Har fått time 29 mai. Skal på unn for å ta den. Søkt fødeplass der. Har vært til jordmor og lege her i Alta. Skal til jordmor igjen om ett par uker. Og vært på to tul hos hun gynekolog spesialisten her i Alta.
Samboeren er også fra Sørøya [emoji14]
6 og 8 århadde vært morsomt med en liten gutt nå ja, men så lenge lille er frisk og fin så er jeg fornøyd [emoji173] føler selv det er gutt, men om det er fordi jeg har litt lyst på det denne gangen eller om det stemmer aner jeg ikke [emoji14] har timen her i Alta
Ja, går fint. Var en veldig skummel opplevelse, vi var sikker på at vi Hadde mistet denne gangen også. Så var veldig lettet da vi så alt var i orden. Men om morkaken ikke flytter seg, så blir det KS.. heldigvis har den god tid på å flytte seg
Okei, du vil heller dithvordan gjør du der da? Bor der siste tiden? Eller blir det sykefly når fødselen starter?
![]()