Finnes ikke vaskekluter for barn mer?

Zonnestraaltje

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Jeg skulle hatt noen nye vaskekluter til minste i familien, og tenkte jeg skulle kjøpe noen med fargerikt motiv. Jeg finner ingenting i norske nettbutikker. De eldste barna hadde flere fine med motiv, og det var ikke vanskelig å få tak i. Er det andre som har funnet noen, eller har alle sluttet bruke "barnekluter"?
 
Normal har sånne som du løser opp i vann med motiv.. eneste jeg kommer på som likner det fra jeg var liten
 
Vi kjøpte noen fine på princess til 2017 barnet vårt , men ser ut som det kun er ensfarget nå ja :/.

Disse er det litt mønster på , men ikke veldig fargerike :)


Ja, disse bryr nok ikke 1-åringen min seg om dessverre. De er for diffuse i mønster og farger, men ser ut til at det et det som går igjen på barnekluter nå :(

De to eldste hadde kluter i sterke farger med f.eks. Fantorangen, afrikanske dyr, akvariebilde med planter og fisk, en bjørn med sløyfe og hjerter rundt i ulike farger o.l. De syntes de var sååå fine, men de er helt utvasket nå og har måttet kaste de. Tok det som en selvfølge at jeg skulle få tak i nye til minste :chicken:

Ikke noen krise, men føler at slike detaljer i hverdagen gjør mye for samtalen, gleden og språkutviklingen under må-aktivitetene, så er noe overrasket over at dette ikke er en greie akkurat nå.
 
Mulig lekebutikker har noe. Dattera mi fikk en i julegave, men vet ikke hvor den er kjøpt. Det er motiv fra my little Pony :)

Fant noe ved et Google-søk:


 
Disse som er pakket bitte små og løses opp i vann selges på normal, noen lekebutikker, av og til apotek etc, og er fargerike og koselige. Jeg har gitt sånne i julekalenderen like før jul ("på tide med årets julebad") så vi har ganske mange. De to eldste ungene har gått over til å få en mini dusjsåpe og tar en dusj, men minstemor fikk klut i år også.

De vil nok dekke behovet ditt.
 
Disse som er pakket bitte små og løses opp i vann selges på normal, noen lekebutikker, av og til apotek etc, og er fargerike og koselige. Jeg har gitt sånne i julekalenderen like før jul ("på tide med årets julebad") så vi har ganske mange. De to eldste ungene har gått over til å få en mini dusjsåpe og tar en dusj, men minstemor fikk klut i år også.

De vil nok dekke behovet ditt.
Takk for tips! Fikk bare up ting fra Temu, Fruugo o.l. når jeg googlet. Er litt skeptisk til å bestille derfra når det er snakk om ting som skal rett på kroppen og potensielt i munnen. Lekebutikker og apotek tenkte jeg ikke på engang!

Disse man løser opp i vann er noe av det vi har etter de to eldste. De er jo kule å løse opp også :biggrin
 
Variert litt hvor jeg har funnet dem gjennom årene, normal et ganske fast under siste. Men har kjøpt dem her og der. Vi har mange og jeg har gitt vekk en del
 
Har fått en frosk og en pepperkakemann fra oriflame:)
 
Back
Topp