• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

finnes ikke simo duo i beige?

3nydeligesmå

Forumet er livet
finnes ikke den noe mer??

noen som vet????

Så en på Babyshop på Slependen (sandvika) sist lørdag[:)]

ORIGINAL: •Skjønningene•

erru igang å planlegger vogn til nr 3[:)]

hehe nei.. camilla H skal selge sin vogn. og vil kjøpe svart simo, ville bare vise hun den, for syns den er sååå fin.
men skla ikek se bort ifra at det er en sånn det blir neste gang. hehe

ORIGINAL: bebbimagan!

Så en på Babyshop på Slependen (sandvika) sist lørdag[:)]

ok.
for inne på simo.no kan man ikek se på den i den fargen. bare stygge farger. [&:]
håper ike de slutter med den, den er jo super fin

øy du!! kanskje du vet ..[:D]

en gang for lenge siden som jeg møtte camilla på nordbyen gikk hun sammen me to me barnevogner og babyer og den ene vogna var svart (lignet LITT på emmaljunga utseende) med "var det blomster" tror[8|] med litt hvit på[8|]

skjønner du hvem jeg mener?? syns den var sååå stilig[:)]

jupp camilla s sin.. det er merket trille. de solgte den en stund på babyhuset. Den er kjempe fin, og veldig stor og god i bagen. + at man får med en bag til å ha oppi, sportsvogndel og stelleveske og det betalte hu bare ca 5000 for.

ORIGINAL: larviksjenta

øy du!! kanskje du vet ..[:D]

en gang for lenge siden som jeg møtte camilla på nordbyen gikk hun sammen me to me barnevogner og babyer og den ene vogna var svart (lignet LITT på emmaljunga utseende) med "var det blomster" tror[8|] med litt hvit på[8|]

skjønner du hvem jeg mener?? syns den var sååå stilig[:)]

jupp camilla s sin.. det er merket trille. de solgte den en stund på babyhuset. Den er kjempe fin, og veldig stor og god i bagen. + at man får med en bag til å ha oppi, sportsvogndel og stelleveske og det betalte hu bare ca 5000 for.

ei anne camilla da[8|][:D]

den var stiiilig[:D]

ja ei annen camilla. hehe. ja den er kjempe fin. :) dansk merke.

ORIGINAL: *Pippi*

ORIGINAL: larviksjenta

finnes ikke den noe mer??

noen som vet????

den har de slutta med.  det gjelder også simo kombi vogna. slutta med beige og rød etter feb 2008. etter hva det stod i katalogen
'

åå så kjedelig da, å jeg som har lyst på den til neste selv. får håpe det står en igjen når den tid kommer da. hehe.
så på de nye fargene, de var jo gyselige

Back
Topp