Finnes ikke noe mere typisk

KathMor

Forumet er livet
J skal ha lillebille i natt og jeg sove på gjesterommet[:D]
Men ville amme måltidet nå rundt 22, så da gadd jeg ikke legge meg siden hun skulle våkne snart... Her sitter jeg da, Lillebille sover enda,,, og nå vil jeg ikke legge meg, for hun våkner nok opp sekundet hodet treffe puta... Så nå blir jeg vel sittende her til 24 .00 [>:][&:][8D]

åå så kjipt! Veldig typisk sånne ting, håper hun våkner snart da[;)]

hehe=) skikkelig typisk ja=)

Ohhh - nå hosta hun, kaaaaaanskje hun våkner...... hmmmm....... nææhhh...

OG jeg har fått elveblest [&:][:'(] sånn BTW

ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: KathMor

Da kan det hende du ikke tåler penicillinen, så pass på hvis det blir verre. Da må du ta kontakt med lege.

Pass på deg selv, så håper jeg du snart kan legge deg.

Natta klem

Heldigvis godt bort, men ja.. googla lit og ser det har en sammenheng [&:] Men jeg nekter å slutte på penivillinen, jeg vil bli frisk.... Noen som vet hvor lang tid det kan ta? Begynte fredag rundt 12, og ikke såååå mye bedre [>:][&o]

Om du reagerer på penicilinen må du få bytta merke bare [:)] da blir du fort bedre skal du se [:)]

God bedring![:)]

ORIGINAL: [Malin]

Om du reagerer på penicilinen må du få bytta merke bare [:)] da blir du fort bedre skal du se [:)]

God bedring![:)]

hmmm... orker ikke ny tur på legevakta [&:] Ringe til legen min i morra å høre om jeg kan bare få ny resept da, men er så vrient å få time på dagen,,, Jaja, om ikke bedre til i morra så ringer jeg fastlegen [:)]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Da kan det hende du ikke tåler penicillinen, så pass på hvis det blir verre. Da må du ta kontakt med lege.

Pass på deg selv, så håper jeg du snart kan legge deg.

Natta klem

Heldigvis godt bort, men ja.. googla lit og ser det har en sammenheng [&:] Men jeg nekter å slutte på penivillinen, jeg vil bli frisk.... Noen som vet hvor lang tid det kan ta? Begynte fredag rundt 12, og ikke såååå mye bedre [>:][&o]

du skal kjenne forbedring etter tre dager, hvis ikke handler det som oftest om at det er en virusinfeksjon du har.

Hvordan gikk det med dere i natt? har mor fått hvilt ut?

Ja gull, gir det til i morgen...

Bare sutring fra meg,, men har ikke hjulpet stort.... mye våken uansett egentlig....Og stod opp med begge jentene tidlig.. Så niks, er ikke noe vits tror jeg, må nok bare innfinne meg med at jeg er trøtt i noen år til og sånn er det bare [&:][;)]

MEN det som er digg er at snuppa sover nå med lengre intervaller.. jeg våknet henne 23.45 for mating, gadd ikke vente lengre, men tror hun kunne ha sovet lengre - digg! SÅ kanskje vi kommer unna med bare 2-3 matinger på natta nå - da hadde jeg blitt gla!!! [:D]

Og du da? Sovet godt Maria?

du så vel svaret i den andre tråden, men ja sovet godt =)

ORIGINAL: MariaKA

du så vel svaret i den andre tråden, men ja sovet godt =)

Ja svarte der, og oppsummerer her:

[;)]

Back
Topp