Finnes ikke jerntilskudd i 40mg? Finner kun 20mg. Lite lyst til å ta 2stk, enklere med 1 tablett som inneholder 40mg, med det ser umulig ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant ikke sist (og da fantes heller ikke 20mg). Har ikke funnet nå heller så jeg tar bare to av de på 20mg..Finnes ikke jerntilskudd i 40mg? Finner kun 20mg. Lite lyst til å ta 2stk, enklere med 1 tablett som inneholder 40mg, med det ser umulig ut?
Takk for svar, da betyr det i hvert fall at jeg har lett godt nok. Jaja, da får jeg også bare ta 2 stk av den 20mg da, når det ikke er noe annet valgJeg fant ikke sist (og da fantes heller ikke 20mg). Har ikke funnet nå heller så jeg tar bare to av de på 20mg..
Sist fant jeg bare den på 27mg, var vel meininga å ta i tillegg til en mulitivitamin som hadde 13 eller noe sånt. 20mg gir forsåvidt mening da. Siden noen skal ta 40 og noen skal ta 60mgTakk for svar, da betyr det i hvert fall at jeg har lett godt nok. Jaja, da får jeg også bare ta 2 stk av den 20mg da, når det ikke er noe annet valg