Finnes ikke babyverdenappen lengre?

Jeg bruker appen nå
Men vet de har problemer

Forum-app mener du? De anbefales ikke brukt nå, de har tekniske problemer med forum på alle app'er. Android versjonen tror jeg er midlertidig fjernet.

Gravid app'en tror jeg skal fungere fint.

Forum-app mener du? De anbefales ikke brukt nå, de har tekniske problemer med forum på alle app'er. Android versjonen tror jeg er midlertidig fjernet.

Jeg bruker forumappen, men ja. Mye problemer med den... synd, for det er såååå mye lettere.

Jeg bruker forumappen, men ja. Mye problemer med den... synd, for det er såååå mye lettere.

Ja, om man har app'en fra før så blir den ikke borte. Men jeg tror Android app'en er trukket fra Google Play.

De anbefaler ikke å bruke app nå, for det er en del man ikke får opp i det hele tatt i app nå. :(

Takk for at du gir beskjed. Vi vet vi har utfordringer både med ios og android appen til forumet nå. Vi maser og venter på at utvikler av appen skal finne en løsning til oss. Vi kan ikke gjøre noe med dette selv og må bare beklage.
Android appen finnes ikke i Google Play lenger, og vi vet ikke når den er tilbake.
Men gode nyheter: Forumet fungerer helt perfekt i nettleser på mobil, nettbrett, mac og pc. Bruk forumet der isteden. Da får du i tillegg tilgang til mye som ikke ligger i appen.
Takk for at du er tålmodig.

Back
Topp