Finnes det noen....

Lille Mille

Gift med forumet
som IKKE er gravide liksom?! Syns "alle" er gravide overalt jeg [8|]

Sorry jenter, men jeg må bare få ut det jeg har sittet inne med så lenge nå:

Wræææææææææææææl!

Jeg er heller ikke

Uff, nei.. det er nok flere av oss [:(] Bare utrolig rart hvor ensom man føler seg til tider midt oppe i alt det her, selv om man vet det er flere...

Jeg er heller ikke gravid [:(] Alle mine venninder har nå fått barn, de som ikke har er gravide nå eller venter nr 2 og 3, så her er jeg midt i mølja jeg også. Er stort sett bare i stallen jeg, godt og ikek se alle bollemagene rundt omkring, blir så lei meg på mine egene vegne [:(]

Jeg er heller ikke

Ikke jeg heller..

Men synes også at "alle" er det.. føler meg helt utafor, jeg[:(]

er ikke gravid jeg heller.

så vidt jeg vet så er ikke jeg gravid[8|]

Føler det på samme måte!
Alle rundt oss går med barnevogner og struttende mager....Er kjempe lei av det [:(]
Også maser alle på at vi må få noen unger snart vi også....er så sårt [:(]

Lov å blåse ut litt lille mille....Vi trenger det!!!!

ORIGINAL: Nesing

Blås ut, hyl og vræl, snuppa! Det hjelper i det minste litt der og da. Håper det ikke er lenge til du også skal få en stadig voksende babymage, for det er vel fortjent! 

sign denne. Er nok mange her inne som enno ikkje er gravide, men eg kjenner godt den følelsen du har no! Den har eg kjent på sjølv maaaaaange gonger! Dei vennindene mine som kasta pillen omtrent samtidig som meg har likssom alle 2 eller 3, mens eg fortsatt ingen....[&o] Av og til når eg er på shoppingsenter o.l synst eg eg ser struttande magar og vogner overalt! Satsar på det snart vert din, min og maaaange andre her inne sin tur og! Snart vår og meir spiresesong[;)] 

Ikke jeg heller[:(][:(]
Føler alle blir gravide og at det bare er meg igjen. FØler meg så ensom og det er så godt å ha dere her[:)]

finnes nok mange av oss som ikke har spire i magen ENDA , men en dag skjer det :)

Back
Topp