Finnes det noen som spydde når gravid med gutt, men ikke når gravid med jente?

Jeg hadde hyperemesis og kastet opp flere ganger hver dag helt frem til etter fødsel med min første. Som er en gutt. Denne gangen kastet jeg opp en del i starten, men absolutt ikke i nærheten av slik det var første gang. Og kvalmen forsvant helt i starten av 2. trimester. Er ei jente nå.
 
De jeg kjenner som har spudd mye har kun gjor det de gangene de har båret gutter;-) de har både futter og jenter men var ikke kvalm med jentene;-)
 
Sånn jeg fant ut av svangerskapet, iløpet av 3 uker trodde jeg at jeg hadde hatt omgangssyken 2 ganger! Satt på do hele dagen med bøtte plantet foran meg, det var et herk. Så nå er jeg gravid med gutt.
Slet ikke med oppkast eller noe kvalme med første- det var jente
 
Var kjempekvalm fra uke 6-12 med gutten. Var ikke kvalm et minutt med jenta:)
 
Som overskriften :)

Sist gang var jeg skikkelig kvalm og spydde masse, da var jeg gravid med gutt. Nå vet jeg ikke hva jeg har, men jeg er vertfall langt fra så kvalm som sist gang. Har ikke hørt om noen tilfeller der de har vært mindre kvalm når de gikk gravid med jente kontra gutt, så er derfor jeg spør :)
Gått med to jenter og 1 gutt; like spy sjuk med alle 3; med første mann (gutten) endte jeg på sykehus med uttørking men det sies (myte??) At man ofte blir dårligere med jente. Ikke vet jeg men her var jeg som sagt skam dårlig med alle 3.....
 
Har et par venninner som kastet opp og var mye kvalme under svangerskap med gutt. Jeg har jente i magen og har ikke vært kvalm i det hele tatt.
Høres fantastisk ut å slippe kvalmen . 1 gutt og 2 jenter her; ekstrem svangerskaps kvalme med alle 3; noe jeg ikke unner min verste fiende
 
Med de tre første jentene var jeg kvalm og kastet opp i starten av svangerskapet. Med fjerde som var gutt var jeg kvalmen lengre ut i svangerskapet men kastet ikke så mye opp. Nå med nr 5 som er gutt på vei har jeg kastet opp og vært kvalm MYE fra uke 7 og ca til uke 18-19. Etter det har det vært ca en gang i uken men føler det har roet seg nå etter uke 24-25.. er 27 nå
 
Ingen oppkast med di to jentene mine men med gutten eg bærer på nå kastet eg opp ein gang for dagen i 7 uker hehe så eg forsto fort att dette måtte være ein gutt :) :)
 
Noe oppkast med både første og andre, gutt og jente, samt avsmak på enkelte matvarer :)
Gravid med gutt igjen nå og har hverken avsmak på matvarer eller har kastet opp. Men v.rt veldig kvalm dog
 
Ingen kvalme og oppkast med mine to jenter. Men med begge gutta har jeg vært skikkelig dårlig!
 
1. Var gutt. Var ikke kvalm, annet enn 1 gang, da kasta jeg opp 1 gang. Ellers var jeg aldri kvalm (Så det kunne vært noe annet). Denne gangen har jeg vært kvalm siden uke 5, og er nå i uke 8+0. Ikke noe oppkast enda. Men spent på om det er jente eller gutt.
 
Har bare fått jente, så kan ikke si noe om forskjellen men var så lite kvalm at jeg var redd for at jeg ikke var gravid :p kvalm 1 eller 2 ganger og spydde 0 :)
 
Back
Topp