Finnes det noen slankeprodukter på helsekost som faktisk funker?

Krølla82

Forumet er livet
Finnes det noen slankeprodukter, piller, te, kaffe el på helsekostbutikkene som faktisk fungerer eller er det bare humbug alt sammen?

Må bare si Krølla, du er en inspirasjon for meg! Jeg er så imponert over måten du har bestemt deg for å ta tak i livet ditt på!
Jeg har latt meg inspirere, og har blitt gradvis mer sosial, begynt å trene og ta bedre vare på meg selv etter å ha lest innleggene dine. [:)]

Tror ingenting har garantert effekt, dessverre. Alli er vel det nærmeste man kommer, men jeg vet ikke om jeg vil anbefale det. Men så er jeg litt i mot sånne slanketing som virker inn på kroppens naturlige funksjoner da..

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Jeg brukte CLA og eplecidereddik i kombinasjon med sunt kosthold en periode, og gikk ned bra i vekt på det. Men det har jo ingen "dokumentert virkning", som det så fint heter, så det blir jo ganske subjektivt fra min side å si at det virker! ;) Men for min del er jeg ikke i tvil om at det hjalp!
Nå er jeg ikke motivert for noen slankekost, så da gidder jeg ikke å prøve en gang! [8D]

Men gud bedre så flink du er, med trening og alt!! Jeg bøyer meg i støvet, altså! [:D] 

Kanskje jeg skulle prøve ut CLA da. Spør jeg i helsekostbutikken så vil jo de selvfølgelig prakke på meg alt mulig for å selge.Så det nytter jo ikke...hehe..

Tusen takk for det. Jeg prøver ihvertfall så godt jeg kan.[:D]

Kunne liksom tenkt meg å fått en ekstra liten piff på slankingen, er noe dritt at reductil ikke finnes lenger for da hadde jeg glatt tatt et par mnder på det for å komme skikkelig i gang. Jeg har jo mista mange cm,men det syntes ikke så mye på vekta som jeg kunne ønske.[&:]

ORIGINAL: fairy

Må bare si Krølla, du er en inspirasjon for meg! Jeg er så imponert over måten du har bestemt deg for å ta tak i livet ditt på!
Jeg har latt meg inspirere, og har blitt gradvis mer sosial, begynt å trene og ta bedre vare på meg selv etter å ha lest innleggene dine. [:)]

Tror ingenting har garantert effekt, dessverre. Alli er vel det nærmeste man kommer, men jeg vet ikke om jeg vil anbefale det. Men så er jeg litt i mot sånne slanketing som virker inn på kroppens naturlige funksjoner da..

Oi..nemmen nå ble jeg glad. Så utrolig bra at jeg har vært en inspirasjon for deg. Det er kjempe kodelig å høre. Lykke til med dine endringer du også. Kan jeg kan jammen meg du også![;)]

Alli fungerer vel som xenical? Sånn skikkelig diarepiller. Og det er jeg ikke interessert i. Kunne tenkt meg noe som økte forbrenninga mi litt mer, ikke noe som gjør at jeg må fly på do i ett sett...hehe[8D]

ORIGINAL: Krølla82

Oi..nemmen nå ble jeg glad. Så utrolig bra at jeg har vært en inspirasjon for deg. Det er kjempe kodelig å høre. Lykke til med dine endringer du også. Kan jeg kan jammen meg du også![;)]

Alli fungerer vel som xenical? Sånn skikkelig diarepiller. Og det er jeg ikke interessert i. Kunne tenkt meg noe som økte forbrenninga mi litt mer, ikke noe som gjør at jeg må fly på do i ett sett...hehe[8D]

Takk![:)]

Alli er vel noe av det samme, ja. Man flyr ikke på do i ett kjør om man følger dietten sin og ikke spiser for mye fett. Så det blir som en vaktbikkje på en måte. Man må fortsatt gjøre jobben med kostholdet, spiser man for mye fett så vet man hva som skjer...[8D]
Jeg har aldri brukt noe sånt, men moren min brukte Xenical en periode. Hun hadde noen "uhell" hvor hun ikke rakk doen, for å si det sånn. De kan gjøre skade på systemet da, så jeg er ikke fan akkurat.

Grapefrukt og grønn te skal være positivt for forbrenningen iallefall, men vet ikke hvor vitenskapelig bevist det er. minst en grapefrukt i uka, og 5 kopper grønn te om dagen (1,5 dl i hver kopp). Husk å drikk masse vann![;)]

ORIGINAL: Krølla82

Takk![:)]

Alli er vel noe av det samme, ja. Man flyr ikke på do i ett kjør om man følger dietten sin og ikke spiser for mye fett. Så det blir som en vaktbikkje på en måte. Man må fortsatt gjøre jobben med kostholdet, spiser man for mye fett så vet man hva som skjer...[8D]
Jeg har aldri brukt noe sånt, men moren min brukte Xenical en periode. Hun hadde noen "uhell" hvor hun ikke rakk doen, for å si det sånn. De kan gjøre skade på systemet da, så jeg er ikke fan akkurat.

Grapefrukt og grønn te skal være positivt for forbrenningen iallefall, men vet ikke hvor vitenskapelig bevist det er. minst en grapefrukt i uka, og 5 kopper grønn te om dagen (1,5 dl i hver kopp). Husk å drikk masse vann![;)]

Grapefrukt må prøves. Det er jo ihvertfall ikke skadelig. Drikker grønn te og hvit te (hørte det skulle være bra), men ikke så mye som 5 kopper om dagen da. Må øke inntaket av det også da.[:)]

Stangselleri er også ypperlig snacks, man forbrenner faktisk mer av å spise den enn antall kalorier den inneholder.[;)]
Når man ikke bruker dip, vel og merke![8D]

Jeg kan gi deg et godt tips, som funker! Det er bra for det øker forbrenningen og du får i deg masse væske! Grønn te!! Hver kveld så lager jeg en mugge med grønn te(jeg liker best den med sitron), så setter i kjøleskapet! Så drikker jeg muggen kald dagen etter! Funker supert![:D]

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Ja d er d! Karboblock virker og d er dokumentert[;)] Også hvit te og forbrenningste og cla. alli er ikke helsekostprodukt.saken er bare d at folk må være tolmodige! man får ikke resultater på noen uker.neineinei...man må ha tomodighet.[:)] rensekurer er også fint og slankende også må jeg få si at massasje jenter er en veldig slankende ting[;)] så ta dere en tur til aromaterapi og få en full kroppsmassasje en gang i mns minst! kjempe fint for vekta og psyken[;)]

Jeg forventer ikke mirakler,men jeg leste jo her at du hadde gått ned 10 kg på 10 uker var det ikke det...Og jeg har gått ned 2,4 kg på 3 uker. Trodde liksom vektnedgangen de første ukene skulle vært større. Ser jo de på slankekrigen de går jo ned vanvittige mengder de første ukene. Nå har jeg ligget på 700 g i uka i nedgang sånn ca og jeg kunne tenkt meg at det ble 1 kg i uka. Så forventer jo ikke så mye mer, bare litt mer. Da skal jeg ta en kikk på karboblokk. Åssen fungerer de egentlig? Har du noe spesiellt merke du vil anbefalle?

Back
Topp