FINNES DET NOEN SIKKRE TEGN ???++++

Vinaja

Blir kjent med forumet
HEI !
Finnes det noen sikre tegn på at fødselen starter snart ?
Jeg har termin 20 april, men føler at det nermer seg og at jeg føder før tia ??????
Magen min har sunket ned, jeg har grusomt ømme verkene bryster akkurat som først i svangerskapet.
Har fått tilbake morgenkvalmen og trøtthet som jeg hadde mellom uke 8-20, jeg tisser hele tiden og føler en sånn murrende mens lignende smerte i magen.
Kynnerne kommer tettere og jeg føler en uro i kroppen. Noen andre som har hatt det sånn og født før tia ;-)

Hm, ikke for å skuffe deg, men jeg gikk med maserier og rier i 6 uker før vesla kom.
Spøy, var kvalm, magen sank 4 uker før, slimproppen gikk 3 uker før, hadde 2 cm åpning 3 uker før.
Masse melk og melkespreng 2 uker før.
Rastløs og ingen mulighet til å få slappet av med alt som foregikk i kroppen generelt de siste 6 ukene.

får håpe du har mer flaks enn meg og slipper å gå sånn så alt for lenge[:)]

Ja jeg hadde det sånn de siste 3-4 ukene før fødselen og kynnerne var så sterke så de på sykehuset var sikre på at det var rier, men neida..gikk 2 uker over fortsatt med Tara og 4 cm åpning lenge[8D]

Da tror jeg at jeg håper på at han kommer innen en 14 dagers tid, Hadde vært godt ;-) Føler meg som en flodhest ;-)

Jeg merket at jeg gikk veldig ofte do å bæsje. [:)] hehe tarmen tømmes vell rett før. Gikk vel sånn i 2 dager så var fødselen i gang.
Å kynnere som mintes veldig om ubehagelige menssmerter:)

Back
Topp