Finnes det noen her inne som IKKE er eller har vært sykemeldt?

Hadde 3 uker med 20% sykmelding pga kvalme om morningen, utenom det 100% på jobb:)

Ja, jobba 100% til no. Håper å klare det et par mnd til, men med to små på 2 og 4 år og en mann som skal reise på turnus jobb igjen i februar og vere vekke i 4 veker så spørs det om eg etterkvart ender opp med 20-30% sykemelding for å klare å holde hjulene i gang.

Ja håper å klare det lengst mulig har en veldig forståelsesfull sjef. Tar ting i mitt tempo, tar pauser og er jeg kjempe sliten en dag, går jeg litt tidligere hjem

Har jobbet 100% til nå og tenker å jobbe det frem til fødsels/foreldrepermisjon :-)

Jeg har jobbet 100% fram til nå. Har vært heldig og ikke vært noe kvalm. Bekkenet begynner å gjøre vondt, men har kontorjobb så tror ikke bekkenet skal påvirke arbeidskapasiteten så mye fremover heller. Er vant til å gå til jobb, men nå har jeg kjøpt månedsbillett på bussen for å ha mulighet til å skåne bekkenet for alt for mye gåing på hard asfalt og is.

Jeg jobber 100% igjen nå. Var 40% sykemeldt noen uker. Vil jobbe så lenge det går, men det er en ekstremt tung fysisk jobb med mye belastning og høy lyd så det stopper vel seg selv etterhvert.

Back
Topp