Tweak
Forumet er livet
Jeppda, jeg er gravid og særdeles plaget med en vedvarende soppinfeksjon. Jeg har smurt meg og brukt stikkpille i skjeden konstant siden i januar. Dvs. mens jeg smører 2x daglig så har jeg ingen symptomer, jeg smører slik i 14 dager og så prøver jeg å la være å smøre en kveld f.eks. for å se hvordan det går. I løpet av formiddagen dagen etter så klør jeg for fullt igjen.
Mannen har blitt smittet et par ganger og med han så tar canesten knekken på det. Men jeg har brukt pevaryl depot, så canesten med stikkpille og så pevaryl depot igjen. Nå skal jeg prøve en canesten stikkpille om dagen i 6 dager og smøre med krem i tillegg men jeg tviler sterkt på at det vil fungere...
Så må jeg smøre konstant med en av kremene resten av svangerskapet eller er det noe annet som kan ta knekken på det og som jeg kan bruke mens jeg er gravid? Noen med erfaringer?
Mannen har blitt smittet et par ganger og med han så tar canesten knekken på det. Men jeg har brukt pevaryl depot, så canesten med stikkpille og så pevaryl depot igjen. Nå skal jeg prøve en canesten stikkpille om dagen i 6 dager og smøre med krem i tillegg men jeg tviler sterkt på at det vil fungere...
Så må jeg smøre konstant med en av kremene resten av svangerskapet eller er det noe annet som kan ta knekken på det og som jeg kan bruke mens jeg er gravid? Noen med erfaringer?

Ev tenker de at informasjonen kan gagne andre som leser gamle tråder for tips til egen nåværende situasjon