Finnes det noe sted man kan finne ut hvor nærmeste sjø/ saltvannstrand er?

*Labambie

Forumet er livet
Vi bor i det indre-indre-indre østland :-P Vi har mange fine badeplasser rundt oss, men vi kunne tenke oss å teste sjøen før sommeren er over. Hvor? Gjerne et sted som ikke er så overbefolka, men allikevel barnevennlig og fint.
Vi bor nord-øst for Oslo i Sørum kommune. Noen som vil hjelpe eller linke meg til hjelp?

Vi bor i det indre-indre-indre østland :-P Vi har mange fine badeplasser rundt oss, men vi kunne tenke oss å teste sjøen før sommeren er over. Hvor? Gjerne et sted som ikke er så overbefolka, men allikevel barnevennlig og fint.
Vi bor nord-øst for Oslo i Sørum kommune. Noen som vil hjelpe eller linke meg til hjelp?
Jeg bodde der kun en vinter, så kan dessverre ikke hjelpe deg.
Men dytter :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Oslo

Sent from my iPhone using BV Forum

Det ligger mange fine strender fra Nordstrand og østover mot grensa til Akershus. Vi tenkte å teste Ingierstrand, der har de en nyoppusset restaurant som ser veldig lovende ut:)

Jeg bor på auli, rett ved grensa til sørum, og her er noen forslag:
- bader'n på Rånåsfoss. Veldig fint utdendørsbasseng- koster 40 kr å komme inn.
- på bingfoss er det noen fine huker så man kan bade i glomma.
-gansvika har jeg hørt er fint
- hvalstjern i fetsund skal vist være veldig fint.

Nå vet jeg jo ikke hvor i sørum du holder til, men da har du fått et par tips i allefall :-)

Nå vet jeg jo ikke hvor i sørum du holder til, men da har du fått et par tips i allefall :-)
Bader'n er visst stengt iår :(

Jeg hadde tatt en dagstur til Drøbak jeg. Besøkt akvariumet, kanskje tatt båten over til oscarsborg, lekt i parken ved kirken, badet på stranda i sentrum eller på Skiphelle og sett på ferjene kjøre opp gjennom oslofjorden :) vi har vært her en uke nå med mine barn og tantebarna på 4 og 7, har ikke kjedet oss ett sekund :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg hadde tatt en dagstur til Drøbak jeg. Besøkt akvariumet, kanskje tatt båten over til oscarsborg, lekt i parken ved kirken, badet på stranda i sentrum eller på Skiphelle og sett på ferjene kjøre opp gjennom oslofjorden :) vi har vært her en uke nå med mine barn og tantebarna på 4 og 7, har ikke kjedet oss ett sekund :)

Nei, er flere som jeg kjenner som har vært der de siste dagene :-)

De fleste fylker har en oversikt som en kan finne på ens kommune hjemmeside

Nå vet jeg jo ikke hvor i sørum du holder til, men da har du fått et par tips i allefall :)

Takk! :-) Har vært på alle disse i sommer, men vi vil bade i saltvann :-) Røytjern ved Bjørkelangen er også kjempefint. Og Kuskerudnebben på Sørumsand.

Visste ikke at dere var der. Pappa bor i Vestby, og vi kom hjem på mandag. ... ville møtt dere :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Back
Topp